Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا، تعطیلی مدارس کشور را به دنبال داشت.

این مسئله باعث شده است برخی دروس دانش آموزان از طریق شبکه آموزش پخش و تدریس شود تا لطمه‌ای در روند یادگیری آنها ایجاد نشود.

در ادامه فیلم آموزش بازی و ریاضی پایه اول ابتدایی در تاریخ ۱۰ فروردین را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدرسه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است

طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی در نشست با مدیران مدارس غرب استان سمنان در کانون فرهنگی لقمان حکیم گرمسار، با اشاره به اینکه سال گذشته موج بزرگی از بازنشستگی در این وزارتخانه رقم خورد، گفت: ۷۲ هزار ردیف استخدامی و بستر جذب ۳۵ هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و برنامه ریزی برای جذب ۱۹ هزار نیروی کیفی در عنوان های پرورشی، مشاور، مراقب سلامت و چند عنوان شغل جدید برای جذب در مدارس ایجاد شده است که این امر حاکی از نگاه ویژه دولت نسبت به جبران کمبود نیروی انسانی در این وزارتخانه دارد.

وی یادآور شد: وزارت آموزش و پرورش در یک نقطه عطف در تحولات نظام تعلیم و تربیت قرار دارد که رویکرد مهم آن در اولویت قرار دادن مسائل این وزارتخانه به عنوان مسئله اساسی کشور است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش آینده کشور را می سازد، اضافه کرد: بنابراین همه دستگاه ها باید در این راستا نقش آفرین باشند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: این نهاد در صدد ریل گذاری و سیاست گذاری جدید در نظام آموزشی کشور است؛ به گونه ای که تحولات آن در کف مدرسه احساس شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟
  • مدارس ابتدایی کیش چهارشنبه غیرحضوری است
  • غیر حضوری بودن مدارس ابتدایی در کیش، ۲۹ فروردین
  • ۴۰ درصد معلمان امسال وارد نظام دوری می شوند |‌ جزئیات درباره این شیوه به کار گیری معلمان
  • ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی به تعویق افتاد؟ + زمان و سایت ثبت نام
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز