Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@11:54:41 GMT

ریاست کمیته جودو نظامیان جهان به ایران رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۵۱۱۹

ریاست کمیته جودو نظامیان جهان به ایران رسید

فرشاد نجفی پور رئیس هیات جودو ، کوراش و جوجیتسو نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بعنوان رئیس کمیته جودو سیزم انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در پایان نشست هیات رئیسه شورای بین المللی ورزشهای نظامیان جهان سیزم که در شهر برازیلیای کشور برزیل برگزار شد، پس از رای گیری اعضا و به اتفاق آراء امیر سرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی پور رئیس هیات جودو ، کوراش و جوجیتسو نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بعنوان رئیس کمیته جودو سیزم  انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است این اولین نظامی ایرانی است که در سیزم به ریاست یکی از کمیته های ورزشی کاربردی برگزیده می شود. وی قبلا نیز نشان درجه یک شوالیه را از شورای بین المللی ورزشهای نظامیان جهان سیزم بخاطر فعالیتهای برجسته ورزشی - پژوهشی دریافت کرده بود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید

حیدریان گفت: ۲۲ هزار و ۷۱ ورزشکار از جامعه بانوان و ۲۴ هزار و ۸۰۴ نفر ورزشکار آقا در استان سمنان سال گذشته ساماندهی شدند.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان بیان کرد: شمار ورزشکاران ساماندهی شده استان سمنان سال گذشته در مقایسه با ۱۴۰۱ افزایش ۶ و ۳۹ صدم درصدی داشت.

این مسوول بر ضرورت توجه به آموزش به منظور حفظ و ارتقاء سلامت جامعه تاکید و اضافه کرد: ۲۰ دوره کارگاه‌های آموزشی با حضور ۴۱۴ شرکت کننده شامل ۲۲۲ خانم و۱۹۲ آقا در استان سمنان سال گذشته برگزار شد.

حیدریان با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی بر سلامت باشگاه از سوی ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی انجام می‌شود، اظهار کرد: ۱۲۹ باشگاه در بخش آقایان و بانوان توسط کارشناسان هیات پزشکی ورزشی استان سمنان سال گذشته مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: هیات پزشکی ورزشی استان سمنان مشاوره روانشناسی و ساختار قامتی به ۲۱۸ ورزشکار شامل ۱۶۱ آقا و ۶۹ خانم سال گذشته ارایه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • رکورد جابجایی خودرو با ویلچر کشور به نام ورزشکار البرزی ثبت شد
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد
  • کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد