Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@05:35:06 GMT

توقیف ۳ تن چوب قاچاق در رامیان و چند خبر کوتاه از گلستان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۵۱۶۹

توقیف ۳ تن چوب قاچاق در رامیان و چند خبر کوتاه از گلستان

آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در تماس جداگانه با چند خیر این استان از کمک‌های موثر آنان در رفع بخشی از نیازهای بهداشتی و درمانی استان برای مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

خیرین گلستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۱۲۵ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی موردنیاز بیماران کرونایی کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

سرپرست فرماندهی انتظامی رامیان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو نیسان حامل چوب جنگلی مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ ابوالفضل وزیری افزود: در بازرسی از این خودرو ۳ تن چوب جنگلی قاچاق کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان موفق به شناسایی محل تولید ارزهای دیجیتال در یک منزل مسکونی شدند و در بازرسی از این محل، پنج دستگاه استخراج ارز دیجیتال با استفاده غیرمجاز از برق شهری را کشف کردند.

سرهنگ محمود علی‌فر افزود: بر اساس اعلام کارشناسان ارزش این دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

**

فرماندار گالیکش گفت: از نخستین ساعات اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در بامداد روز جمعه هشتم فروردین ماه تاکنون، تردد وسایل نقلیه در این شهرستان کاهش چشمگیری داشته و ادامه این روند در کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا تأثیرگذار خواهد بود.

 علی‌اصغر میرزایی افزود: با توجه به اینکه گالیکش در مجاورت با استان‌های خراسان شمالی و سمنان واقع شده، این طرح در ۲ محل ایست و بازرسی تنگراه و ورودی شرقی دهستان نیلکوه در حال اجرا است و از ورود خودروهای غیر بومی به استان و شهرستان ممانعت می‌شود.

وی افزود: در طول اجرای طرح تاکنون بیش از  ۲۰۰ خودروی مسافران غیربومی در ایست‌ و بازرسی تنگراه و ۸۵ خودرو در میدان شهدای ۱۲دی گالیکش از ادامه مسیر خود منع و برگشت داده شد.

**

فرماندار آزادشهر گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی پیشگیری از بیماری کرونا و بر اساس تاکید استاندار گلستان، پنج ورودی اصلی و ۲۳ ورودی فرعی به داخل شهر مسدود شده و با جدیت روند جلوگیری از ورود مسافران و غیربومیان پیگیری می‌شود.

سید رسول حسینی افزود: آزادشهر پذیرای مسافران نیست و برای حفظ جان شهروندان، از حضور مردم در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و هتل‌های شهرستان جلوگیری خواهد شد.

**

بر اساس اطلاعیه شورای هیات‌های مذهبی گنبدکاووس، برگزاری مراسم مذهبی و جشن‌های نیمه شعبان با هدف جلوگیری از تجمعات مردمی و مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان ممنوع شد.

برچسب‌ها گنبدکاووس ویروس کرونا گلستان کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ویروس کرونا گلستان کالای قاچاق گنبدکاووس ویروس کرونا گلستان کالای قاچاق ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" اظهار‌داشت: پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، یکی از مصادیق بارز فساد اقتصادی در کشور است و مبارزه با این معضل مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۶۰ کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی قاچاق کشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از معرفی متهم ۵۰ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش تقریبی کود‌های قاچاق را ۳۷۵ میلیون ریال برآورد کردند.


این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • توقیف ۱۶ تن آرد قاچاق در کرمانشاه
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • توقیف ۶۰۰ سی‌سی قاچاق در لاهیجان