Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیلور ناواس برای ترک فرانسه که مانند دیگر کشورهای اروپایی با بحران کرونا روبرو است ۲۰۰ هزار دلار هزینه کرد و بر خلاف اظهارات اخیرش قوانین را زیر پا گذاشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، کیلور ناواس در روزهایی که جهان با بحران کرونا روبرو است فرانسه را ترک کرد و به کشورش کاستاریکا بازگشت. دروازه‌بان پاری سن ژرمن با یک پرواز اختصاصی به همراه سه فرزند و همسرش به آمریکای مرکزی رفت که ۲۰۰ هزار دلار برایش هزینه برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان کاستاریکایی می‌خواست در این شرایط نزد عزیزانش باشد اما برای ترک اروپا که مرزهایش را بسته است مجبور شد هزینه زیادی را متحمل شود. او چند روز پیش در یک مصاحبه گفت: ما انسان هستیم و بیشتر اوقات هم مانند دیگران وحشت می‌کنیم اما زمانی که زانو می زنیم و همه چیز را به خدا واگذار می‌کنیم و می‌دانیم که شرایط را کنترل می‌کند آرام می‌گیریم. باید متحد باشیم و قوانین را زیر پا نگذاریم. من تنها با دعا کردن کمک نمی‌کنم. مؤسسه ام نیز در حال کمک کردن است.

بر اساس قوانین دولت کاستاریکا دروازه‌بان ملی پوش باید ۱۴ روز در قرنطینه بماند تا اگر به کووید ۱۹ مبتلا شده باشد مشخص شود.

ناواس همچنین در صفحه شخصی اش نوشته بود: همانطور که می‌دانیم به خاطر کووید ۱۹ جهان در شرایط کاملاً پیچیده ای قرار گرفته است. از مردم کشورم می‌خواهم به توصیه‌های مسئولان گوش فرا دهند چون همه ما مسئول هستیم.

دروازه‌بان کاستاریکایی نخستین بازیکن پاری سن ژرمن نیست که فرانسه را ترک می‌کند. پیش از این نیمار، تیاگو سیلوا و ادینسون کاوانی به کشورهای خود بازگشته بودند.

منبع: ایسنا

کد خبر 416722

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کیلور ناواس تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه ویروس کرونا کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان سرشناس بازی استقلال – شمس آذر

آفتاب‌‌نیوز :

مصاف رفت استقلال – شمس آذر در قزوین با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید و دو تیم فردا در استادیوم آزادی برگزار کننده دیدار برگشت خواهند بود.

تیم شمس آذر در بازی مقابل استقلال دو بازیکن تاثیر گذارش را در اختیار نخواهد داشت. امیر شبانی مدافع میانی و شماره ۷۶ شمس آذر در بازی قبلی به دلیل پارگی رباط از ترکیب تیم خارج شد. هم هم چنین سجاد بازگیر که پیش‌تر با پیراهن ملوان دروازه استقلال را باز کرده بود، در بازی فردا قادر به همراهی تیم شمس آذر نیست.

پیش بینی می‌شود در ترکیب استقلال هم بازیکنانی، چون سیلوا صالح حردانی و مهدی مهدی پور در بازی فردا غایب باشند. این‌ها بازیکنان مصدوم استقلال هستند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فرانسه از رژیم صهیوینیستی خواست به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران
  • غایبان سرشناس بازی استقلال – شمس آذر
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • سرمایه گذاری ۱۷۵ میلیارد تومانی در حوزه آبخیزداری و آبخوانداری ایلام هزینه