Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در پی بارش‌های اخیر و پیش بینی هواشناسی مبنی بر ادامه بارندگی در برخی مناطق کشور، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر حفظ آمادگی رزمی،به فرماندهان نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی، دستور داد، یگان‌های مستقر در مناطقی که احتمال جاری شدن سیل وجود دارد، علاوه بر  مشارکت همزمان در امر مبارزه با کرونا، آمادگی کافی برای مردم‌یاری در مناطق  در خطر سیل را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرلشکر موسوی، به فرصت طلبی‌های دشمنان برای آسیب رساندن به نظام و امنیت کشور و مردم تاکید کرد و گفت: فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروها و مناطق، لازم است همزمان با موضوع مهم مردم‌یاری، آمادگی‌های رزمی در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی را به بهترین شکل حفظ کنند.
وی یادآور شد: با توجه به هماهنگی و انسجام موجود در نیروهای مسلح، در حال حاضر در شرایط مطلوبی از نظر آمادگی روحی و رزمی قرار داریم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارتش فرمانده ارتش سرلشکر موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ علی اکبر حسینی محراب اظهار کرد: یکی از ضعف‌های شهرک‌های صنعتی استان عدم توجه کافی به موضوع پوشاک و سیاستگذاری مناسب برای رفع مشکلات این حوزه است در حالی که به صورت جدی نیازمند آموزش و تلاش جدی برای توسعه کسب و کار در این بخش هستیم.
وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های خالی شهرک‌های صنعتی برای توسعه بخش پوشاک از ضرورت‌ها برای رشد و رونق این کسب و کار است.
استاندار خوزستان تصریح کرد: حمایت از کسب و کار‌های خانگی در زمینه پوشاک نیز می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات این بخش را برطرف و به رفع مشکلات اشتغال در استان نیز کمک شایانی کند.
وی ادامه داد: همچنین صنایع موجود در استان باید اقلام مورد نیاز خود را در زمینه پوشاک از داخل استان تهیه کنند و در این زمینه بار‌ها صحبت‌های لازم را در جلسات متعدد مطرح کرده ایم.
حسینی محراب یادآور شد: سرمایه گذاران خوزستانی در بخش پوشاک در صورتی که برای تولید انبوه محصولات آمادگی و ظرفیت لازم را داشته باشند ما نیز از آن‌ها حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.
وی بیان کرد: با هماهنگی‌های لازم در روز‌های آینده اداره صنعت و معدن، تامین اجتماعی، فنی و حرفه ای، کمیته امداد و بهزیستی خوزستان برای تامین نیرو به بخش خصوصی کمک خواهند کرد تا مشکلات کمبود نیروی این مجموعه‌ها نیز برطرف شود.
استاندار خوزستان گفت: صندوق کارآفرینی امید خوزستان نیز اعلام آمادگی کردند تا از کسب و کار‌های خرد در صنعت پوشاک در استان حمایت کنند.
در جلسه استاندار خوزستان با تولیدکنندگان پوشاک در استان خوزستان مسائل و مشکلات این بخش مطرح شد.
مشکلات متعدد دریافت تسهیلات بانکی، نبود نیروی انسانی کافی به دلیل نقدینگی و عدم رشد تولید، عدم حمایت برخی از صنایع و شرکت‌های بزرگ استان از تولید کنندگان داخلی از جمله مشکلاتی بود که توسط تولیدکنندگان صنعت پوشاک مطرح شد.

استاندار خوزستان در این جلسه ابراز امیدواری کرد که به زودی شرایط لازم برای ایجاد فضای کسب و کار در شهرک‌های صنعتی، تامین نیروی انسانی بخش خصوصی و تهیه اقلام مورد نیاز شرکت‌ها و صنایع از داخل استان فراهم شود.

دیگر خبرها

  • یاری امدادگران هلال احمربه مردم روستای سعید آباد رودبارجنوب
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • نقش هوانیروز مهم و تاثیرگذار است
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه