Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدرضا جوادی‌یگانه اظهارداشت: ۳ هزار و ۴۰۰ پرس غذای گرم از هفته آخر اسفند ۹۸ تاکنون در گودهای زباله‌گردی با هدف حمایت از کودکان زباله‌گرد توزیع شده است.

وی گفت: شهرداری تهران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود از ۴هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند در قالب ارائه اعتبار برای تهیه سبد کالای شب عید حمایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادی یگانه افزود: با توجه به ابلاغ سازمان مدیریت پسماند مبنی بر ممنوعیت زباله‌گردی و جمع‌آوری پسماند خشک از مخازن سطح شهر تهران، معاونت اجتماعی برای حمایت معیشتی از این قشر، به طور هدفمند با محوریت سازمان، رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و همکاری سازمان‌های مردم نهاد ورود کرد.

معاون شهردار تهران بیان کرد: بر این اساس، از ۲۲ اسفند تاکنون پک‌های بهداشتی و یک وعده غذای گرم به صورت روزانه در گودهای زباله‌گردی اطراف پایتخت توزیع می‌شود و با تدوام شرایط حاکم، ارائه این خدمات ادامه خواهد یافت.

جوادی یگانه در خصوص حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند شهر برای تهیه اقلام مورد نیاز گفت: تلاش می‌کنیم در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شهرداری تهران نیز با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان این حمایت‌ها را ادامه دهیم.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن کشور را درگیر کرده تا نهم فروردین بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده که از این میان ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر بهبود یافته‌اند و ۲ هزار و ۵۱۷ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

کودکان کار، زباله گرد و افراد آسیب دیده بیشتر در معرض این بیماری قرار دارند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب در شهرداری تهران به عنوان پاکبان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهار کرد: در راستای حمایت از اقشار در معرض آسیب؛ کارتن‌خواب‌ها و افراد زباله‌گرد در صورت علاقه توسط پیمانکاران خدمات شهری و با عنوان شغلی پاکبان در شهرداری تهران جذب می‌شوند.

وی در مورد شرایط استخدام اظهار کرد: افرادی که به دلیل مشکلات معیشتی اقدام به زباله‌گردی می‌کنند یا به دلایل مختلف کارتن‌خواب شده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند به استخدام شرکت‌های پیمانکاری حوزه‌های نظافت و نگهداشت شهر درآیند. این افراد با حداقل حقوق ۱۱و نیم میلیون تومان را دریافت خواهند کرد که با مزایا تا ۱۳و نیم میلیون تومان افزایش خواهد یافت. ضمناً این افراد بیمه هم خواهند شد.

محمدی با اشاره به اینکه با تأکیدات شهردار تهران مبنی بر جذب نیروی کارگری از گرمخانه‌های شهر تهران در جهت حمایت از افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی جذب این افراد آغاز شده است، ادامه داد: متقاضیان این شغل می‌توانند به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مراجعه یا با شماره ۵۵۵۳۰۱۲۰ تماس بگیرند. به طوری که تاکنون حدود ۷۰ نفر توسط پیمانکاران خدمات شهری جذب شده‌اند.

کد خبر 6079629

دیگر خبرها

  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد
  • زباله‌گرد‌ها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد | این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • آغاز جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • زباله‌گردها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند/ بکارگیری ۷۰ نفر تا کنون
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب در شهرداری تهران به عنوان پاکبان
  • شناسایی و ساماندهی معتادان متجاهر و زباله گردها
  • «عدم درج قیمت» بالاترین آمار تخلفات در بازار را دارد
  • شناسایی و جمع‌آوری بیش از ۲۸۰۰ نفر در طرح برخورد با آسیب‌های اجتماعی در تهران