Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد بگی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه محل کار و سکونت بسیاری از شاغلان این شهرک‌ها متفاوت است، افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده با استانداری اصفهان و فرمانداران شهرستان‌های استان مقرر شد برای تسهیل عبور و مرور واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کارت تردد صادر شود تا صاحبان، کارکنان و کارگران این واحدها بدون هیچگونه مشکلی به واحدهای تولیدی رفت و آمد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت تردد نباید به تولید کشور آسیب بزند، افزود: کارخانه‌هایی که کالای ضروری تولید می‌کنند، حتی باید شیفت‌های اضافی درنظر بگیرند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان با بیان اینکه کارگران بعنوان مدافعان جبهه اقتصادی و تامین مایحتاج و ضروریات جامعه محسوب می‌شوند ادامه داد: به صاحبان واحدهای تولیدی توصیه شده تا هیچ سخت‌گیری نسبت به مرخصی کارکنان دارای علایم بیماری نداشته باشند تا مشکلی برای سایر کارکنان پیش نیاید.

بگی گفت: بسیاری از واحدهای صنعتی اصفهان در این روزها با حداقل نیرو و رعایت نوبت کاری فعالیت می‌کنند و این واحدها کارگران خود را هنگام ورود به کارخانه با دستگاه تب سنج کنترل می‌کنند و اگر افرادی دارای تب باشند باید به پزشک مراجعه کرده و یک دوره ۱۴ روزه استراحت کنند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان با بیان اینکه تامین سلامت تمام اقشار جامعه به ویژه کارگران یکی از دغدغه‌های اصلی ماست گفت: با هدف افزایش سلامت محیط های کارگری در شهرک‌های صنعتی استان، مکاتباتی به صورت منظم با شرکت‌ها در خصوص استفاده پرسنل از ماسک، مواد ضدعفونی کننده و نصب بنرهای آموزشی در حال انجام است و تمام توان خود را به کار بسته‌ایم تا بتوانیم در تامین سلامت کارگران اقدامات خوبی را انجام دهیم.

وی با اشاره به گندزدایی و ضدعفونی شهرک‌های صنعتی استان، اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده، ضدعفونی در داخل واحدها نیز توسط کارخانجات به صورت مرتب انجام می‌شود.

بگی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم جامعه به مواد شوینده و ضدعفونی کننده، واحدهای تولید کننده این محصولات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ظرفیت تولید خود را افزایش داده اند و در برخی واحدها شاهد سه شیفت کاری هستیم.

استان اصفهان با  ۷۰ شهرک و ناحیه صنعتی در ۱۲ هزار هکتار و ۱۲۰ هزار نفر اشتغال از نظر تعداد و اراضی مقام نخست را در کشور دارد.

اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره برداری با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی صنعتی ترین استان کشور بشمار می‌آید.

برچسب‌ها کرونا سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اصفهان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اصفهان کرونا سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اصفهان صنعتی اصفهان شهرک های صنعتی واحدهای تولید شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،امانی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی با اشتغال ۱۲ هزار نفر در استان وجود دارد گفت: اختصاص این اعتبارات موجب جهش اجرای پروژه‌ها در شهرک‌های صنعتی و تحقق شعار سال می‌شود.
به گفته وی ۸۰۰ هکتار زمین در استان برای ایجاد شهرک‌های صنعتی در دست اجرا است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان افزود:تعداد قرارداد‌های منعقد شده با سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی بانه یک هزار و ۵۵۰ قرارداد بوده که افزون بر ۵۰۰ قرارداد آن در سال‌های اخیر منعقد شده است.
کردستان دارای ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی است که اراضی موجود در آن به سرمایه گذاران و متقاضیان واگذار شده و زمینه اشتغال ۱۲ هزار نفر را فراهم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محرومیت در راه‌های مواصلاتی بزرگترین مشکل شهرستان بردسکن است
  • بازچرخانی آب در شهرک صنعتی امیریه
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • نزدیک به ۲۳۳ میلیون دلار کالا از قم به کشور‌های مختلف جهان صادر شد
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲