Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ورزش سه، در آن سال و بعد از تغییر و تحولات مدیریتی ، 7 بازیکن تیم پرسپولیس کنار گذاشته شدند که در میان آن چند ستاره مهم تاریخ باشگاه به چشم می خوردند؛ احمدرضا عابدزاده، رضا شاهرودی و ادموند بزیک سه بازیکنی بودند که علاوه بر افتخار و سابقه در پرسپولیس محبوب ترین ستاره های تیم هم به حساب می آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود در فروردین سال 80 این هفت بازیکن کنار گذاشته شده و هرکدام سرنوشت متفاوتی پیدا کردند. رضا شاهرودی که آن زمان تازه پا به سی سالگی گذاشته بود به پیکان رفت و بعد از تنها یک فصل فوتبال یکی از بهترین چپ های فوتبال ایران به پایان رسید. قبل از آن او تنها 5 بازی برای آلتای اسپور ترکیه انجام داده بود که به ایران برگشت و دو سال بدون آی تی سی با پرسپولیس تمرین کرد اما اجازه بازی نداشت. بعد از رفت و برگشتش به چین یک فصل در پرسپولیس بود که در نهایت توسط پروین کنار گذاشته شد.

ستاره شماره 16 و محبوب پرسپولیسی ها در دهه هفتاد اینروزها مثل اکثر فوتبالی ها در قرنطینه خانگی است:" متاسفانه نه فقط ایران که تمام جهان درگیر این کرونای لعنتی شدند. انشالله هر چه زودتر دارو و واکسن این بیماری کشف و در اختیار مردم قرار بگیرد. ما که از خانه تکان نمی خوریم اما یکسری از دوستان متاسفانه ماجرا را جدی نمی گیرند. این خیلی خطرناک است چرا که هر نفر می تواند چندین نفر دیگر را آلوده و بیمار کند."

شاهرودی اما در بخش دیگری از صحبت هایش درباره ماجرای کنار گذاشته شدنش توسط علی پروین و همچنین حرف های ناصرابراهیمی که گفته بود کنار گذاشتن این بازیکنان فنی بوده است گفت:" این را هواداران می توانند بگویند که فنی بوده است یا نه؟ ایشان کاپیتان تیم بودند و فکر می کنم آقای غمخوار مدیرعامل بود. جلسه ای هم با ما گذاشتند و هفت نفر را کنار گذاشتند که در بین آن ها پیشکسوت و کاپیتان تیم هم بود."

او افزود:" دوست نداشتند ما باشیم. ما حتی با آقای غمخوار جلسه گذاشتیم و ایشان گفت تصمیم خود آقای پروین است و نامه ای را به ما نشان داد که در آن آقای پروین گفته بود این بازیکنان را نمی خواهم. من آدم رکی هستم و حقیقت را می گویم؛ علی آقا هم به ما گفت که غمخوار ما را نخواسته است."

مدافع و هافبک چپ پرسپولیس و تیم ملی درباره رابطه اش با پروین در آن دوران گفت:" من با علی آقا مشکلی نداشتم. ایشان پیشکسوت ما بوده و هست و همیشه هم قابل احترام است. علی آقا آن زمان دوست داشت هرچه می گوید بگوییم چشم اما در ذات خود من نبود که الکی چشم بگویم. البته به ایشان همیشه احترام می گذاشتم، مربی و بزرگتر من بود و خود علی آقا من را از کشاورز به پرسپولیس آورد و به او ارادت دارم. "

شاهرودی درباره بعد از جدایی اش گفت:" بعد از پرسپولیس با وجود اینکه حدودا 30 سالم بود و سرحال بودم اما نمی خواستم دیگر بازی کنم با این حال به خاطر آقای فرهاد کاظمی به پیکان رفتم، آنجا هم بازی نکردم و بعد از آن هم فوتبال را کنار گذاشتم."

او افزود:" من بعد از بازگشت از ترکیه خیلی روی فرم بودم، یادم هست بازی ها در تختی برگزار می شد چون آزادی زیر کشت بود، دو سه بازی مقابل فجر سپاسی و ملوان بازی کردم، خوب بودم و پاس گل هم دادم اما بعد ما را کنار گذاشتند."

او همچنین درمورد هادی عقیلی هم گفت:" بله هادی عقیلی هم آن زمان در امیدهای پرسپولیس بود و ما می گفتیم که بازیکن خیلی خوبی است اما متاسفانه تصمیم بر این شد که او را هم کنار بگذارند."

شماره 16پرسپولیس در تیم طلایی دهه هفتاد با اشاره به خداحافظی زودهنگامش از پرسپولیس گفت:" من سال ها در پرسپولیس بازی کردم، به خاطر این تیم محروم شدم و حتی محرومیت دوساله ام بعد از ترکیه هم به خاطر پرسپولیس بود، کاپیتان این تیم بودم و نمی توانستم جایی غیر از پرسپولیس دیگر بازی کنم. ما پرسپولیسی بودیم و فکر می کنم به بازیکنانی مثل عابدزاده و بزیک هم جفا شد. من پیکان هم برای بازی نرفتم و به خاطر آقا فرهاد کاظمی به این تیم رفتم."

43 43

کد خبر 1370381

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رضا شاهرودی باشگاه پرسپولیس علی پروین کنار گذاشته شد علی آقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم با سرمربی برزیلی قهرمان لیگ برتر می‌شود...

طرفداری| پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد سرخ‌پوشان با اوسمار ویرا هم قهرمان خواهند شد.

علی پروین در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:

پرسپولیس با بازی‌هایی که انجام می‌دهد و روندی که در پیش گرفته، قهرمان می‌شود.چند ماه قبل به رضا درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است او را به عنوان سرمربی انتخاب کنید. الان هم تیم خوب نتیجه می‌گیرد و با این روند قهرمان می‌شود.

وی در واکنش به بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها علیه یکدیگر، اظهار داشت:

بارها گفته‌ام که بیانیه‌نویسی اشتباه است. به هر حال مسابقه برد و باخت دارد. اینطور نباید باشد که ما ببازیم یک اطلاعیه بدهیم یا اگر آنها شکست خوردند بیانیه بدهند.

پروین یادآور شد:

تمام تمرکز پرسپولیس باید روی ۷ بازی باقی مانده باشد و صحبت‌هایی که کدام بازیکن می‌ماند یا می‌رود نباید مطرح شود. فصل که تمام شد هر بازیکنی که پیراهن پرسپولیس را دوست داشته باشد، می‌آید و قرارداد امضا می‌کند. هر بازیکنی دوست ندارد در تیم بماند، باید با او خداحافظی کرد. به زور نمی‌شود بازیکنی را نگه داشت.

سرمربس اسبق پرسپولیس، تاکید کرد:

اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد، حتی اگر تیم دیگری پول بیشتری به او بدهد، تیمش را نمی‌فروشد. اگر به خاطر پول باشد می‌گویم آن بازیکن برود. معتقدم جای بازیکن پولکی در تیم ما نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!
  • درویش: برخی برای اوت و کرنر هم بیانیه می‌دهند! تمدید قرارداد بازیکنان؟‌ اولویت‌های دیگری داریم
  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • اوسمار ما را قهرمان می‌کند | پرسپولیس جای بازیکن پولکی نیست | اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد تیمش را نمی‌فروشد