Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کاوه رضایی لژیونر فوتبال کشورمان پس از نمایش درخشان در شارلوا به کلوب بروژ که حرفه ای‌ترین باشگاه بلژیک به شمار می‌رود پیوست، اما نتوانست در این تیم انتظارات را برآورده کند و مصدومیت‌های طولانی مدت او باعث شد فرصت چندانی برای بازی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاوه رضایی پس از گذراندن یک فصل کابوس وار در کلوب بروژ بار دیگر با قراردادی قرضی به شارلوا بازگشت و با گلزنی و بازی‌های خوب در ترکیب شارلوا احیا شد.

بیشتر بخوانید: عملکرد ملی پوشان لژیونر فوتبال ایران در سال ۹۸

رسانه بلژیکی فوتبال ۲۴ با انتشار گزارشی از عملکرد کاوه رضایی اعلام کرد این بازیکن پس از بازگشت به شارلوا نشان داد فوتبالیست خوبی است و عملکرد خوبش در این تیم، مسئولان باشگاه کلوب بروژ را به فکر انداخته تا او را به تیمشان بازگردانند.  

پیش از این کاوه رضایی تمایلش برای بازگشت به کلوب بروژ را نشان داده بود و اعلام کرد در پایان فصل جاری مسئولان ۲ باشگاه شارلوا و کلوب بروژ در خصوص آینده او تصمیم گیری خواهند کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شارلوا کلوب بروژ کاوه رضایی کاوه رضایی کلوب بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، آتش پاد غلامرضا رضایی درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز (۲۷ فروردین) یک مورد حادثه تخریب ساختمان مسکونی در تپه فتحعلی خان کرمانشاه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره سه و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام شدند. رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، گفت: مشخص شد که ساختمان به یکباره دچار ریزش شده و چهار نفر درون آن محبوس شده‌اند. وی تصریح کرد: آتش‌نشانان در لحظات اولیه موفق شدند دو مرد و دو زن را از این ساختمان نجات داده و به بیرون از ساختمان انتقال دهند. به گفته رضایی علت و چگونگی این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!
  • لیست تیم ملی والیبال اعلام شد؛ بازگشت امیر غفور!
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • ستاره غیرمنتظره لیگ والیبال در اردوی تیم ملی!
  • محسن رضایی خطاب به اسرائیلی‌ها: سر عقل بیایید
  • محسن رضایی: امشب پایان دوران بزن‌ درروی صهیونیست هاست
  • واکنش محسن رضایی به حمله تنبیهی ایران