Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه جندی شاپور دزفول گفت: سایت IT دانشگاه جندی شاپور دزفول جهت غربالگری کرونا در اختیار ستاد مبارزه با کرونا دزفول قرار گرفت.

«محمدرضا عصاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: غربالگری و شناسایی افراد مشکوک به کرونا و تفکیک آنها از دیگر افراد برای جلوگیری از اپیدمی و شیوع این بیماری یکی از برنامه‌های ستاد مبارزه با کروناست به همین منظور غربالگری در دستور کار فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی و سپاه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول اضافه کرد: نیاز بود زیرساخت‌های لازم برای این غربالگری فراهم شود که سایت IT دانشگاه جندی شاپور دزفول که یکی از قوی‌ترین سایت‌های منطقه است در اختیار این ستاد قرار گرفت.

 

وی افزود: یکی از سایت‌های کامپیوتری دانشگاه تجهیز و همه کامپیوترها، خطوط تلفن و دیگر امکانات به این منظور آماده شد تا تحویل و کنترل داده‌ها انجام و اطلاعات لازم در اختیار مسئولان قرار گیرد تا بر اساس این آمار اقدامات برای پیشگیری از کرونا صورت گیرد.

 

عصاری با بیان اینکه در صورت نیاز امکانات برای این غربالگری توسعه می‌یابند تصریح کرد: سایت کامپیوتری دانشگاه از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ با ظرفیت تعریف شده به کمک مجموعه بهداشت و درمان آمده که پیش‌بینی می‌شود تا جمعه بتوانیم کل شهرستان را تحت پوشش قرار داده و در اختیار مسئولان قرار دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: غربالگری کرونا بر اساس الگوی وزارت بهداشت انجام می‌شود و دیتاها رصد خواهند شد.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانشگاه جندی شاپور دزفول نماینده دزفول دزفول دانشگاه جندی شاپور دزفول قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دام‌های منطقه شِوی دزفول علیه تب برفکی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌محسن ورجاوند با بیان اینکه پایش بیماری دامی در دزفول به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود، گفت: انجام معاینه و درمان دام‌های بیمار به طور رایگان توسط تیم‌های دامپزشکی این شهرستان صورت می‌گیرد.

وی افزود: علاوه بر واکسیناسیون دام‌های سبک این منطقه علیه بیماری تب برفکی، واکسیناسیون سگ‌های صاحبدار منطقه سختگذر آبشار شوی دزفول در برابر بیماری هاری نیز انجام شد.

ورجاوند ادامه داد: دوره‌های آموزشی و ترویجی به منظور بالا بردن سطح آگاهی عشایر مستقر در منطقه درخصوص بیماری‌های واگیردار دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان به دامداران این منطقه سخت گذر برگزار شد.

رئیس اداره دامپزشکی دزفول حفظ و صیانت از جمعیت دامی و تضمین اقتصاد و معیشت روستاییان و عشایر را از جمله اولویت‌های دامپزشکی دانست و اضافه کرد: واکسیناسیون و رعایت ضوابط امنیت زیستی ۲ رکن مهم در پیشگیری از بیماری‌های شایع در میان دام‌ها است.

وی همکاری دامداران با اداره دامپزشکی و تیم‌های واکسیناسیون را ضروری دانست و گفت: توصیه به دامداران شهرستان این است که برای هماهنگی و اطلاع از زمان واکسیناسیون دام خود به اداره دامپزشکی شهرستان مراجعه کنند.

مناطق آبشار شوی از توابع بخش شهیون و دهستان امامزاده سید محمود در نوار شمالی شهرستان با فاصله بیش از ۱۰۰ کیلومتری از مرکز شهرستان دزفول از مناطق سخت گذر شهرستان دزفول است.

حدود ۳۸۰ هزار راس دام سبک و حدود ۳۵ هزار راس دام سنگین شامل گاو و گاومیش در دزفول وجود دارد و این موجب شده تا دزفول، قطب تولید دام سبک و سنگین در خوزستان باشد.

طی سال ۱۴۰۲ به منظور کنترل و پیشگیری از بیماری‌های دامی، یک میلیون و ۵۵۷ هزار نوبت سر دام سبک و سنگین در شهرستان به منظور مقابله با انواع بیماری‌های دامی واکسینه شد.

دیگر خبرها

  • جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد
  • برخی مدارس و دانشگاه‌ های استان بوشهر غیرحضوری شد
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیر حضوری شد
  • ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال
  • باید از ‌همه‌ ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود
  • واکسیناسیون دام‌های منطقه شِوی دزفول علیه تب برفکی
  • رفع تصرف ۲۵ هکتار از اراضی دزفول و اندیمشک
  • یزد رتبه دوم کشوری در غربالگری سرطان روده بزرگ