Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  اسدالله عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس امروز (یک شنبه، ۱۰ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران از برگزاری سومین نشست مجازی آزمایشی مجلس برای بررسی مسائل جاری کشور خبر داد، گفت: در نشست امروز در مورد طرح فاصله گذاری اجتماعی و ابعاد شیوع کرونا، برنامه‌های دولت و اعتبارات اختصاص یافته برای درمان آن بحث و گفتگو شد و در رابطه با برگزاری کم و کیف جلسات مجلس از نمایندگان نظرخواهی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بیان اینکه در ادامه نشست امروز جلسه هیات رئیسه برگزار و در مورد کم و کیف برگزاری جلسات آینده مجلس تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: امیدواریم بتوانیم وظیفه مجلس را در این شرایط سخت به خوبی ایفا و راهکار‌های مناسبی را برای تسهیل امور اتخاذ کنیم.

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس دهم ادامه داد: در نشست امروز علاوه بر بررسی طرح فاصله گذاری اجتماعی که مجلس دولت را برای اجرای آن همراهی کرد در مورد حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و مردمی که در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند از جمله بنگاه‌های تولیدی و همراهی سیستم نظام بانکی با مردم بحث و گفتگو شد.

عباسی یادآور شد: دستور جلسات مجلس را اولویت بندی می‌کنیم و آنچه که نیاز کشور بوده و برخی از موضوعاتی که اعاده شده از شورای نگهبان است و باید در مجلس دهم به اتمام برسد را در دستور کار قرار می‌دهیم و اعلام خواهیم کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: بر اساس نظر ستاد مبارزه با کرونا به مدت دو هفته برگزاری جلسات علنی مجلس را به تعویق انداختیم و بعد از تعطیلات به زودی زمان برگزاری جلسات با فناوری دیجیتالی دوسویه را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا ویروس کرونا نشست امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در این نشست که در مسجد فاطمه زهرا(س) کوی امام علی(ع) شهر اراک برگزار شد، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: مردم منطقه مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف اجتماعی فرهنگی و معیشتی مطرح کردند و مقرر شد این جلسات با حضور میدانی مدیران در محلات مختلف برگزار شود تا بتوانیم حداقل قسمتی از این مشکلات را در مدت کوتاه مرتفع کنیم.
باقری افزود: این نشست‌ها به صورت مستمر در محلات و مناطق حاشیه نشین به خصوص شهر ساوه نیز برگزار خواهد شد.

استاندار مرکزی در این نشست حمایت از گروه‌های مردم را یک تکلیف دانست که باید مورد توجه جدی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
مخلص الائمه افزود: گروه‌های مردمی نیز باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند و امور مختلف را در مسیر درست پیگیری کند.
 برنامه ریزی برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • برگزاری ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان
  • استاندار خراسان رضوی: رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان