Web Analytics Made Easy - Statcounter

میهمانان و مجریان یک برنامه تلویزیونی در عربستان خواهان اخراج و کنار گذاشتن تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا شدند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو شبکه تلویزیونی «۲۴ الریاضیه» عربستان در ادامه برنامه‌های خود بازهم سیاست حذف تیم‌های ایرانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در دستور کار قرار داد. این شبکه هفته گذشته با دعوت از میهمانانی زمینه سازی برای کنار گذاشتن تیم‌های ایران از لیگ قهرمانان به بهانه ویروس کرونا را در پیش گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شبکه ۲۴ الریاضیه شب گذشته مجدداً با دعوت از چند خبرنگار و منتقد ورزشی، ایران را یکی از تهدید‌های این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا باید آنرا از این رقابت‌ها حذف کند.

«عبدالعزیز المریسل» یکی از خبرنگاران عربستانی در واکنش به اینکه AFC باید در قبال تیم‌های ایرانی چه سیاستی در پیش بگیرد گفت: شخصاً موافق کنار گذاشتن ایرانی‌های از لیگ قهرمانان آسیا هستم.

وی ادامه داد: ایران به کانون اپیدمی کرونا تبدیل شده است و حتی کشور چین هم نسبت به آن هشدار می‌دهد!

«فلاح القحطانی» دیگر خبرنگار حاضر در این برنامه هم با تکرار این ادعا گفت: مشکل فعلی لیگ قهرمانان آسیا حضور تیم‌های ایرانی در آن است! کنار گذاشتن ایرانی‌ها از آسیا نیاز به یک تصمیم شجاعانه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو چهار نماینده ایران در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند که حتی دو بازی ابتدایی خود را هم انجام داده اند.

لیگ قهرمانان آسیا در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل است و AFC هنوز به صورت رسمی راهکارش را برای ادامه این مسابقات اعلام نکرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ضد ایرانی عربستان لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان تیم های ایرانی تیم های ایران کنار گذاشتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین با عبور از الهلال به فینال رسید

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

دیگر خبرها

  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • تاریخ‌سازی دختر ایرانی در قایق دونفره