Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، همایون شجریان خواننده موسیقی ایرانی که طی روزهای گذشته درگیر ماجراهای مربوط به بیماری پدرش محمدرضا شجریان در بیمارستان بود، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با پخش یک ویدئو از محل سکونت پدرش در مردادماه سال گذشته دلنوشته‌ای را منتشر کرد.

در دلنوشته همایون شجریان آمده است:

«برای شنیدن نهایت خلوص زیباییِ صدای باران بر زمین و درب و پنجره بهتر است پیرامونت سکوت محض باشد، هیچ صدایی نباشد جز آنچه در اختیار تو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیبایی‌های بسیاری می‌بینی، شسته شدن تن درختان و نعمت باران و صدای بلبلان عشق را به وضوح می‌شنوی. ذهنت پَر می‌کشد به دور افکار لذّت‌بخش بسیار و به دلت چنگ می‌اندازد خاطره‌ها.

اما این کافی نیست،‌ یک قدم پیش‌تر باید رفت، قدم آخر. حالا باید در ذهنت هم سکوت باشد تا خالصانه‌ترین لحظه شنیدن را تجربه کنی. در چنین لحظه‌ای تنها صدا می‌ماند و زیباییِ جاری. بی‌پرده خواهی دید آنچه تا به حال صد بار پیش چشمت ندیده‌ای.

همه چیز حتی خودت حذف می‌شوی و غرق می‌شوی. وصال اتفاق افتاده است و تو رها شده‌ای در آن. معشوق به رقص و آواز در آمده و تو او را از خویش تشخیص نمی‌دهی. اگر با ارزش‌ترین داشته انسان خودش باشد، در این لحظه با ارزش ترینت را به دست فنا و فراموشی داده‌ای تا مانند کودکی سبکبال، با زندگی باشی. جرئت بسیار می‌خواهد اگر عادت به این بازی سکوت نداشته باشی. امتحان کن ارزشش را خواهد داشت. (این اتاق و باغچه امرداد ماه سال پیش میزبان پدر بوده است و صفای آن حضور، مدامم به آن می‌کشد) - فروردین 99»

کد خبر 4888441 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: همایون شجریان محمدرضا شجریان نوروز موسیقی ایرانی ویروس کرونا تئاتر ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیلم تئاتر فیلم بازی در نوروز 99 فیلم سینمایی موسیقی ایرانی نوروز برنامه تلویزیونی سازمان صداوسیما تعطیلات نوروزی موسیقی پاپ تعطیلی سینماها برنامه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسبی با فروش سوالات گواهی نامه / ۵۰ هزار تومان بده قبول شو!

شاید جالب باشد بدانید که بازار سیاهی برای فروش سوالات امتحان دریافت گواهی نامه راه افتاده است.

برخی از آموزشگاه‌های رانندگی اقدام به فروش سوالات می‌کنند. این آموزشگاه‌ها با دریافت مبلغی در حدود ۵۰ هزار تومان سوالات گواهی نامه را قبل از امتحان می‌فروشند.

حال باید در نظر گرفت که فروش سوالات چه سودی را برای این افراد دارد و در کنار آن چقدر باعث ایجاد خطر در آینده می‌شود.

 

منبع: روزگار خودرو

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • چند لحظه زیبایی ببینیم (فیلم)
  • کاسبی با فروش سوالات گواهی نامه / ۵۰ هزار تومان بده قبول شو!
  • کربکندی: مورایس بدش نمی‌آید او را برکنار کنند/ سپاهان یک تیم معمولی شده و سکوت مدیرانش عجیب است
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد، اما حالا...
  • سکوت مرگبار در آنفیلد؛ تکرار تاریخ پس از ۱۰ سال
  • حلالی: مسائل حاشیه‌ای زیبایی فوتبال را گرفته است
  • دانلود آهنگ خودم تنها تن‌ها دلم همایون شجریان + متن
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد
  • جاری شدن سیلاب در رودخانه روستای همایون
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد اما حالا...