Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@09:30:05 GMT

اختصاص بنزین تشویقی برای خرید غیرحضوری مردم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۵۶۲۲

اختصاص بنزین تشویقی برای خرید غیرحضوری مردم

شهرام رضایی مدیر کل برنامه‌ریزی شرکت پخش و پالایش در گفتگو با پارسینه از طرح تشویقی جدید شرکت پخش برای کاهش تردد‌های غیر ضرورمردم خبر داد و گفت: برای تشویق مردم به خرید‌های غیرحضوری مردم و ایجاد رغبت در رانندگان پیک‌های موتوری و تاکسی‌های آنلاینی، وسایل حمل و نقل عمومی که کالا‌های مردم را جابه جا می‌کنند، مورد تشویق از جهت سوخت قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او، بر اساس این طرح رانندگانی که از امروز روزانه بیش از ۲۰ مسیر کالا در روز را جابه جا می‌کنند، سهمیه پیمایشی که به صورت اعتباری دریافت می‌کنند، ۲۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.
او ادامه داد: این طرح تنها در تاکسی‌های آنلاین و پیک‌های موتوری که امکان رصد پیمایش آن‌ها وجود دارد، اجرایی شده است.
به گفته او، در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار سهمیه بنزین برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی، سرویس مدارس و رانندگان آژانس‌ها اختصاص پیدا کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شهرام رضایی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۷۲ هزار تن کود شیمیایی در گیلان

ایسنا/گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از توزیع بیش از ۷۲ هزار تن کود شیمیایی به کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

صالح محمدی امروز، ۹ فروردین ماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان اسفندماه، ۷۲ هزار و ۹۰۰ تن انواع کودهای شیمیایی ازته، فسفاته و پتاسه بین ۲۰۰ کارگزار شرکت تعاونی و بخش خصوصی این استان توزیع شده است.

وی افزود: در سال زراعی گذشته توزیع کود شیمیایی از طریق حواله الکترونیکی صورت گرفت که کشاورزان برای دریافت سهمیه کود به مراکز جهاد کشاورزی و مراکز خدمات غیردولتی مراجعه و با ثبت سطح زیر کشت در سامانه پهنه‌بندی از طریق سامانه پایش کود براساس میزان سهمیه ابلاغی نسبت به دریافت سهمیه تخصیصی اقدام کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان یادآور شد: بر اساس توصیه آزمایشگاه، بهره‌برداران باید قبل از استفاده از کودهای شیمیایی، با انجام آزمون خاک، نسبت به تغذیه کودی در مزارع خود اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۷۲ هزار تن کود شیمیایی در گیلان
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • اختصاص ۲۱۰ تن آرد تشویقی به ۵۲۰ واحد خبازی کرمانشاه
  • تخصیص سوخت یارانه ای به شناورهای مسافری براساس پیمایش/ گزارشی مبنی بر قطع سهمیه نداریم
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • تاکسیرانان امین شهر هستند/ تجلی امانت‌داری رانندگان تاکسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳
  • مشکلات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در کردستان+فیلم
  • برای بارسلونا رقیب پیدا شد: علاقه آرسنال به خرید ژائو کانسلو
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • هزینه واردات بنزین از جیب مردم تامین می‌شود