Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر امور منابع آب شهرستان‌های گرگان و آق قلا در خصوص اقدامات پیشگیری و مدیریت سیلاب‌های احتمالی حوضه قره سو و شهرک صنعتی آق قلا، گفت: با مکاتبه با فرمانداری آق قلا دایک حفاظتی در شهرک صنعتی آق قلا ایجاد شد.

امین عموزاد افزود: پایش رودخانه قره سو در محدوده شهرک صنعتی و روستای سقر یلقی در خصوص نقاط آسیب پذیر و مسدود کردن بخشی از سرشاخه قره سو جهت جلوگیری از ورود سیلاب به منطقه شهرک صنعتی از دیگر اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: لایروبی سرشاخه قره سو از محدوده روستای سقر یلقی به سمت شور حیات هم از ابتدای فروردین آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

اجرای ۳۰۰۰ متر از عملیات احداث دایک حفاظتی گمیشان موسوم به ناردانلی

مدیر طرح‌های توسعه منابع آبی شرکت آب منطقه‌ای گلستان هم از اجرای سه هزار متر از عملیات احداث دایک حفاظتی گمیشان موسوم به ناردانلی در شهرستان گمیشان خبر داد.

مهدی ضیائی اظهار کرد: پنج دستگاه بیل مکانیکی شرکت آب منطقه‌ای و سه بیل مکانیکی جهاد کشاورزی مشغول عملیات اجرائی احداث دایک حفاظتی ناردانلی هستند.

او افزود: هدف از اجرای ترمیم و ترفیع دایک حفاظتی گمیشان و ترمیم زهکش ناردانلی در جنوب و جنوب شرق گمیشان جلوگیری از نفوذ آب سیلابدشت به سمت شهر گمیشان است.

طبق گفته ضیائی تاکنون سه هزار متر از این دایک اجرائی شده که در صورت فعالیت همه بیل‌ها تا یکشنبه (۱۰ فروردین) عملیات اجرائی این طرح به پایان می‌رسد.

 

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل گلستان دایک حفاظتی شهرک صنعتی آق قلا قره سو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در همایش «در کوی دوست» اتحادیه انجمن‌های اسلامی دختران دانش آموز استان گلستان در گرگان گفت: نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، در صدد تنبیه رژیم صهیونیستی بوده است و با انجام عملیات وعده صادق این امر مهم محقق شده است.

او افزود: در شرایط کنونی و بدنبال انجام این عملیات غرور آفرین، تحولات مهمی در شرف وقوع و انجام این عملیات بسیاری از معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را بر هم زده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در نتیجه تلاش‌های فرزندان این سرزمین در صنایع نظامی و عرصه‌های دیگر در زمره قدرت‌های برتر آسیا قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: پیروزی‌های اخیر نتیجه وحدت و انسجام ملت ایران است و خداوند متعال در قرآن کریم وعده نصرت را برای اتحاد ملت‌ها داده است.

دیگر خبرها

  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • بازرسان اعماق دریا