Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید برای کسانی که به واسطه شیوع بیماری کرونا بیکار شده اند، بیمه بیکاری در نظر بگیرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون وضعیت معیشت کارگران روزمزد در ایام شیوع کرونا اظهار کرد: یکی از مشکلات امروز کشور در برابر شیوع بیماری کرونا، وضعیت معیشت کارگران روز مزد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد هیچ گونه مستمری یا حقوق بازنشستگی دریافت نمی‌کنند و به واسطه‌ی کار روزانه خود حقوق دریافت می‌کردند که در حال حاضر با شیوع بیماری کرونا، معیشت آنها به خطر افتاده است.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود بانیان خیری که هر ساله به مناسبت میلاد امام زمان (عج) جشن‌هایی را برگزار می‌کنند و همچنین خیریه‌هایی که کمک‌های کردمی جمع آوری می‌کنند، به افرادی که به دلیل شیوع کرونا معیشت زندگیشان دچار مشکل شده کمک کنند.

نماینده مردم شاهین شهر ادامه داد: باید پویشی کشوری برای کمک به کارگران روزمزد تشکیل شده و دولت نیز باید بنا بر تقاضای خانواده‌ها یارانه ۶ ماه دوم سال ۹۹ را در شرایط فعلی به حساب خانواده‌ها واریز کند. همچنین باید برای کسانی که به واسطه شیوع بیماری کرونا بیکار شده اند بیمه بیکاری در نظر بگیرد.

حاجی خاطرنشان کرد: در ۲۱ اسفند ماه سخنگوی ستاد ملی مبارزه کرونا اعلام کرد تمامی هزینه‌های درمان بیماران کرونایی بر عهده دولت است اما در یکی از بیمارستان‌ها بیمار بهبود یافته کرونایی، ۹میلیون تومان هزینه درمان به بیمارستان پرداخت کرده است.

کد خبر 416718

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسینعلی حاجی دلیگانی ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا یارانه نقدی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شیوع بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش کانال تلگرامی شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و مسری در این باریکه به علت فقدان آب سالم و بهداشتی و نبود آب مناسب برای شرب هشدار داد

دیگر خبرها

  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • موردی از شیوع آفت «جوانه خوار بلوط» در کردستان گزارش نشده است
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • سندروم پس از کرونا چیست؟