Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، برای دومین روز پی در پی آمار جان باختگان ویروس کرونا در اسپانیا رکورد بالایی را زد و مجموع آن از 6500 نفر عبور کرد.

وزارت بهداشت اسپانیا تأکید کرد که به تعداد قربانیان ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته 838 نفر اضافه شد و از 5690 در روز گذشته به 6528 نفر در امروز یکشنبه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا نیز از 72248 به 78797 نفر رسید. 

منطقه مادرید با 22.7 مورد ابتلا و سه هزار جان باخته در اثر کرونا بیشترین آمار را در اسپانیا از آن خود کرده است پس از آن ایالت «کاتالونیا» با 15 هزار مبتلا و هزار و 200 قربانی قرار دارد.

اسپانیا پس از ایتالیا رتبه دوم را در فهرست کشورهایی از آن خود کرده است که بیشترین تعداد قربانیان را در جهان ثبت کرده است.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا در اسپانیا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران تا ۴ فروردین

دبیر شورای ترافیک استان تهران از ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل دربانی با اشاره به آمار ارائه شده از سوی راهور فراجا گفت: طی آمار اعلام شده از سوی راهور فراجا، از ابتدای طرح سفرهای نوروزی، از مورخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین ماه تعداد تلفات ناشی از تصادفات در ۲حوزه درون شهری ۱۷ نفر و برون شهری ۶ نفر در استان تهران بود که در مجموع ۲۳ نفر فوتی تا ۴ فروردین ثبت شده است.

وی با اشاره به کاهشی بودن روند تلفات جاده در سفرهای نوروزی استان تهران، افزود: این آمار نسبت به مشابه سال گذشته خوشبختانه ۳۸ درصد کاهش آمار تلفات نیروی انسانی را به خود اختصاص داده است.

دبیر شورای ترافیک استان تهران در ادامه با اشاره به عوامل حادث شدن تصادفات درون و برون جاده، گفت: عمده ترین عوامل موثر در حادث شدن این حوادث عدم کنترل وسیله نقلیه، عدم توجه به جلو و تغییر مسیر ناگهانی از سوی رانندگان در محور های مواصلاتی و درون شهری می باشد.

دربانی در ادامه با اشاره به آمار اعلام شده در تعداد ورود و خروج مسافرین به استان تهران افزود: طبق آمار اعلام شده از سوی راهداری استان تهران، تعداد کل مسافرینی که از حوزه‌های پایانه‌های اتوبوس، مینی بوس و تاکسی‌هایی که زیر نظر اداره کل راهداری و حمل و نقل درون جاده‌ای انجام وظیفه می‌کنند تاکنون تعداد ۳۴۲ هزار و ۳۶۶ نفر در استان تهران وارد و خارج شدند که از این تعداد، ۱۸۳ هزار و ۱۳۳نفر مسافر وارد استان تهران شدند.

وی با اشاره به بیشترین حجم خروج مسافر از استان تهران، تأکید کرد: بیشترین آمار خروج مسافران در تاریخ ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ ثبت شده که تعداد آن ۴۴هزار و ۵۳۴ نفر بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تأمین داروی اصلی بیماران تالاسمی/ از دفروکسامین تا دفرازیروکس
  • کاهش شمار جان باختگان و مصدومان تصادفات در راه‌های استان تهران
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان
  • تعداد جان‌باختگان حمله تروریستی در خاش
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • آمار جان‌باختگان تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران تا ۴ فروردین
  • اسکان مسافران در یزد به مرز ۲۶۰ هزار نفر رسید