Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری سومین نشست مجازی آزمایشی مجلس از بررسی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ابعاد شیوع کرونا و حمایت از اقشار آسیب پذیر در این نشست خبر داد.

به گزارش ایسنا، اسدالله عباسی امروز (یک‌شنبه، 10 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه غیر علنی مجلس با استفاده از فناوری دیجیتال دوسویه برای بررسی مسائل جاری کشور خبر داد و گفت: در جلسه امروز در مورد طرح فاصله گذاری اجتماعی و ابعاد مقابله با شیوع کرونا، برنامه‌های دولت و اعتبارات اختصاص یافته برای نیازهای بهداشتی و درمانی بحث و گفت و گو شد و در ارتباط با برگزاری کم و کیف جلسات مجلس از نمایندگان نظرخواهی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در ادامه نشست امروز جلسه هیات رئیسه برگزار و در مورد کم و کیف برگزاری جلسات آینده مجلس تصمیم گیری شد، افزود: امیدواریم بتوانیم وظیفه مجلس را در این شرایط سخت به خوبی ایفا و راهکارهای مناسبی را برای تسهیل امور اتخاذ کنیم.
نماینده مردم املش و رودسر در مجلس دهم ادامه داد: در جلسه غیر علنی امروز علاوه بر بررسی طرح فاصله گذاری اجتماعی که مجلس دولت را برای اجرای آن همراهی کرد، در مورد حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و مردمی که در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند از جمله بنگاه‌های تولیدی و همراهی سیستم نظام بانکی با مردم بحث و گفت‌وگو شد.
عباسی یادآور شد: دستور جلسات مجلس را اولویت‌بندی می‌کنیم و آنچه را که نیاز کشور بوده و برخی از موضوعاتی که اعاده شده از شورای نگهبان است و باید در مجلس دهم به اتمام برسد، در دستور کار قرار می‌دهیم و اعلام خواهیم کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسدالله عباسی طرح فاصله گذاری اجتماعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، ایوب رحیمی گفت: در سال گذشته تعداد ۳۰ واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۵۵ هزار و۴۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸۷۸ نفر به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک برای فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد در استان، تصریح کرد: با توجه به برگزاری مستمر جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با مدیران و رفع مسائل و مشکلات واحدها این امر مهم انجام گرفت.

رحیمی نبود سرمایه در تأمین نقدیندگی را مهمترین علت تعطیلی واحدهای صنعتی راکد عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاران جدیدی که قصد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان را دارند به سمت احیای واحدهای تولیدی راکد هدایت شوند.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان اظهار داشت: واحدهایی که در سال جاری به چرخه تولید بازگشته و مجدد راه‌اندازی شده‌اند بیشتر صنایع کوچک هستند و هر واحد به طور متوسط برای ده نفر اشتغالزایی کرده است.

وی تأثیر واحدهای احیا شده در چرخه تولید استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: واحدهای کوچک اگرچه از نظر اشتغالزایی محدود هستند اما تحرک خوبی در رونق تولید و تکمیل چرخه تولید در استان ایجاد می‌کنند.

کد خبر 6080514

دیگر خبرها

  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام امروز اسرائیل
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • استاندار خراسان رضوی: رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان