Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@05:23:18 GMT

سهمیه بنزین ویژه ایثارگران از فروردین ماه واریز می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۵۹۵۸

محمود تبریزی در گفتگو با مهر، ضمن تبریک روز جانباز و اعیاد شعبانیه با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با توافقات و همکاری‌های انجام شده با دستگاه‌های مربوطه، سهمیه بنزین جانبازان و ایثارگران تصویب شده و از فروردین ماه نیز به کارت سوخت این عزیزان واریز خواهد شد.

مدیرکل تسهیلات بنیاد شهید با تشریح جزئیات سهمیه بنزین جانبازان تصریح کرد: برای جانبازان ۲۵ تا ۴۹ درصد که مشکل جسمی و حرکتی دارند علاوه بر سهمیه تعیین شده توسط دولت، ۹۰ لیتر بنزین مازاد واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جانبازان ۵۰ الی ۶۹ درصد نیز علاوه بر میزان سهمیه دولتی، ماهانه ۱۲۰ لیتر بنزین مازاد دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تسهیلات بنیاد شهید با بیان اینکه جانبازان ۷۰ درصد ۱۵۰ لیتر سهمیه بنزین دریافت می‌کنند، عنوان کرد: به علاوه جانبازان ۷۰ درصدی که قطع نخاع بوده و دو دست، دو پا و دو چشم آنها به طور کامل از کار افتاده است و به اصطلاح جانبازان ویژه هستند نیز ماهیانه ۱۸۰ لیتر بنزین دریافت خواهند کرد.

تبریزی با اشاره بر سهمیه خانواده‌های ایثارگر نیز اظهار داشت: آن دسته از خانواده‌های جانبازانی که به تشخیص کمیته پزشکی بنیاد شهید دارای مشکلات جسمی و واجد شرایط باشند نیز از فروردین ماه سال جاری ۹۰ لیتر بنزین دریافت می‌کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سهمیه بنزین لیتر بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس برزگر از ارائه آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبر داد و اظهار کرد: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

کد خبر 6086171

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند