Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:43:42 GMT

آیت الله رشاد رحلت آیت الله سیدجعفر کریمی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۵۹۸۰

آیت الله رشاد رحلت آیت الله سیدجعفر کریمی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی ارتحال آیت الله سیدجعفر کریمی، پیام تسلیتی از سوی آیت الله علی اکبر رشاد، ریاست شورای حوزه‌های علمیه استان تهران و مؤسس و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی صادر شد.

آیت الله سیدجعفر کریمی دیوکلایی، رئیس شورای استفتائات رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود که ظهر روز شنبه نهم فروردین در سن ۹۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله رشاد در این پیام اظهار داشت: آیت الله کریمی (ره) از شاگردان برجسته و ارادتمندان حضرت امام خمینی (قدّه) و یاران باوفای رهبر فرهمند و فرزانه‌ی انقلاب اسلامی (دام ظله) بود.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم.

إنّا لِلّه و إنّا إلیه راجعون

رحلت فقیه بزرگوار آیت الله سیدجعفر کریمی (طاب ثراه) را از سوی خویش، اعضای محترم شورا، مرکزمدیریت و دیگر ارکان حوزه‌های علیمه‌ی استان تهران، به محضر مبارک زعیم حکیم امت حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دام ظلّه)، مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم)، شاگردان و ارادتمندان و بیت آن راحل رستگار، سوکمندانه تسلیت عرض می‌کنم.

آیت الله سیدجعفر کریمی (ره) که از شاگردان برجسته و ارادتمندان حضرت امام خمینی (قدّه) و یاران باوفای رهبر فرهمند و فرزانه‌ی انقلاب اسلامی (دام ظله) قلمداد می‌شد، فقیهی بود دقیق النظر، متضلّع و مسلط به مبانی فقهی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری.

آن روحانی جلیل القدر، تمام عمر شریف خود را در مسیر حمایت از انقلاب اسلامی و خدمت در سنگرهای خطیر نظام اسلامی سپری کرد. عاش سعیداً، و مات حمیداً و سوف یُحشر مع السعداء وجیهاً.

این جانب برای آن راحل رستگار رحمت و مغفرت الاهی، و برای بازماندگان و علاقه‌مندان سوگوارش صبر و سلامت مسألت می‌کنم.

علی اکبر رشاد

۱۰/ ۱/ ۱۳۹۹ مطابق ۴ شعبان ۱۴۴۱

کد خبر 4888478

منبع: مهر

کلیدواژه: سید جعفر کریمی آیت الله رشاد پیام تسلیت ویروس کرونا کنفرانس بین المللی فلسفه معرفی کتاب مبعث پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قرآن تازه های نشر عید نوروز دعا و نیایش سال جهش تولید سازمان اوقاف و امور خیریه استفتاء امام حسین ع آیت الله سیدجعفر کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند

جمعی از کارگران سراسر کشور بمناسبت هفته کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در اولین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • فیلم/ حال و هوای شب رحلت حضرت عبدالعظیم(ع) در حرم آن حضرت
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود