Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، جواد عطاران افزود: طبق اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، تمامی فعالان بازار سرمایه کشور (بورس اوراق بهادار و بورس‌های کالاو غیره) اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، ایرانی و خارجی مکلف به ثبت‌نام در سامانه سجام و تکمیل فرآیند احراز هویت خویش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه پیش از این، مشتریان بازار‌های مالی و سرمایه گذاری بعد از ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد رهگیری می‌بایست صرفا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه می‌کردند، گفت: جهت رفاه حال شهروندان به ویژه مشتریان بانک شهر و ارائه خدمات مناسب‌تر و تسهیل در امور مالی ایشان، سامانه احراز هویت سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان) در تمامی شعب بانک شهر راه اندازی شد.
عطاران با بیان اینکه احراز هویت سجام در شعب بانک شهر از بهمن ماه سال ۹۸ عملیاتی شده است، افزود: این بانک همواره با داشتن شعبه‌های فعال، بسیار نقش مهمی در ورود هموطنان به بازار‌های مالی و سرمایه‌ای داشته و خواهد داشت.
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با تاکید بر اینکه شناسایی هویت، یکی از موضوعات مهم در نهاد‌های مالی است، تصریح کرد: با تاسی از شعار"نوآوری در خدمت" که سرلوحه اقدامات بانک شهر است، بسته کاملی از خدمات مالی را به مشتریان بازار سرمایه ارائه می‌دهیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بانک شهر احراز هویت سجام پارسی خبر احراز هویت بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد

ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصادو مسکن وزارت راه وشهرسازی با بیان اینکه برخی از دلالان و سوداگران از بستر سامانه‌های  ثبت آگهی از جمله دیوار و شیپور و مابقی سکو‌های اینترنتی در حوزه انتشار آگهی کار می‌کنند سوءاستفاده‌هایی می‌کنند گفت: دلالان و سوداگران برخی از ملک‌های که وجود خارجی ندارند در سکو‌ها آگهی ثبت کرده و به صورت گسترده قیمت سازی میکنند.

وی افزود: درهمین راستا و طبق مصوبه شورای عالی مسکن هر ملکی که در سامانه انتشار و سکو‌ها ثبت شود باید در ابتدا احراز هویت مالک و کد پستی ملک در سامانه املاک و اسکان وجود داشته باشد.

نوروزی بیان کرد: طبق مذاکراتی که با این وب سرویس انجام شده کامل این سیستم بین وب سرویس و سامانه املاک واسکان برقرار شده است وباید پیش از آگهی تمامی اطلاعات مالک و کد پستی آن احراز  شود تا مشخص شود که ملک وجود خارجی دارد، اما با این وجود هنوز برخی از سکو‌ها اقدام به انتشار آگهی‌ها بدون احراز هویت میکنند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی بیان کرد: در صورتی که فردی بدون کدپستی ثبت شده در سامانه املاک واسکان اقدام به ثبت آگهی کنند اجازه انتشار داده می‌شود، اما برای آگهی که با کد پستی در این وب سرویس ثبت شود تیک متمایز نمایش داده می‌شود.

نوروزی اظهار کرد: در صورتی که این سکو‌ها تا هفته آینده این سرویس را در سایت‌های خود ایجاد نکنند بخش املاک  این سکو‌ها با مجوز شورای  امنیت و دستگاه‌های امنیتی مسدود می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود
  • اهتمام بانک دی به پرداخت تسهیلات خرد و ارتقای کیفیت خدمات به جامعه ایثارگری
  • ابلاغ اطلاعیه شرایط احراز مسکن نامناسب ایثارگران + جزئیات
  • حرکت ۱۷۰۰ نویسنده کانادایی در حمایت از فلسطین