Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد ۲۵۰ هزار ماسک محافظتی موجود در انبار این سازمان را به ثروتمندترین کشور جهان اهدا کرده است. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان در صحفه تویتر خود نوشت: «من خوشحالم به همراه کیلی کرافت نماینده آمریکا در سازمان ملل، اهدای 250 هزار ماسک محافظتی را  به آمریکا اعلام کنم که در انبار سازمان ملل وجود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

گوترش در ادامه توییت خود گفته که این ماسک ها به پرسنل پزشکی شهر نیویورک تحویل داده خواهد شد.

این اقدام دبیرکل سازمان ملل با واکنش کاربران در تویتر مواجه شده و در زیر توییت ها این سوال را مطرح کردند چرا باید این ماسک ها به کشوری اهدا شود که بیشترین ثروت و امکانات را دارد.

چرا موارد قطعی ابتلا به کرونا در آمریکا به شدت افزایش یافته است؟ابتلای 5 عضو کنگره آمریکا به ویروس کرونامصاحبه|محقق آمریکایی: ایران باید به هرگونه پیشنهاد کمک مقابله با کرونا از سوی آمریکا مظنون باشدبحران نظام پزشکی آمریکا در سایه کرونا؛ شاهد عینی بر دیکتاتوری ترامپ


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" ویروس کرونای جدید ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار آمریکا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین امیرعیداللهیان با دبیرکل سازمان ملل دیدار کرد

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان به نیویورک سفر کرده است، پس از سخنرانی در این شورا با آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل دیدار و طرفین درباره آخرین تحولات منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) و مسائل بین المللی گفتگو کرد.

خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می‌گردد

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین
  • انتقاد اردوغان از آمریکا
  • حسین امیرعیداللهیان با دبیرکل سازمان ملل دیدار کرد
  • گوترش: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد؛ زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده
  • ​هشدار دبیرکل سازمان ملل درباره وقوع «درگیری منطقه‌ای تمام‌عیار»
  • گوترش: زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده است
  • گوترش: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد
  • یک اشتباه می‌تواند منجر به یک درگیری منطقه‌ای تمام عیار غیرقابل تصوری شود | خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد
  • گوترش: اسرائیل جهنم شعله‌ور در غزه به راه انداخته است
  • گوترش : خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد