Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمودار روزانه مبتلایان جدید کرونا در ایران پس از دو روز که با سیر تصاعدی اعداد بالای سه هزار نفر را نشان می‌داد بالاخره امروز یک‌شنبه 10 فروردین با عدد 2 هزار و 901 مورد کاهش ناچیزی را نشان داد و مجددا به زیر عدد 3 هزار بازگشت.

به گزارش خبرنگار حوزه پزشکی و بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا؛ امروز یک‌شنبه 10 فروردین ماه تعداد مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور توسط وزارت بهداشت 2 هزار و 901 نفر اعلام شد که به نسبت روز گذشته 175 تن کاهش داشته است و به این ترتیب آمار کل مبتلایان کرونا در کشور به رقم 38 هزار و 309 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس آمار وزارت بهداشت تعداد کل بهبودیافتگان کشور به رقم  ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر رسید که در مقایسه با دیروز نشان‌دهنده بهبود یافتن 712 نفر در 24 ساعت گذشته است و از این حیث نیز در مقایسه با دیروز نشان شاهد افزایش 166 نفری در آمار روزانه بهبودیافتگان هستیم.

متاسفانه در 24 ساعت گذشته 123 نفر از هموطنانمان در اثر ویروس کرونا جان باختند که در مقایسه با روز گذشته از این حیث 16 نفر کاهش داشته‌ایم. آمار کل جان‌باختگان کرونا در کشور به این ترتیب به عدد 264 نفر رسید. 

بیشتر بخوانید: آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا تا روز یک‌شنبه ۱۰ فروردین/ بهبودیافتگان ۱۲ هزار و ۳۹۱ و مبتلایان ۳۸ هزار و ۳۰۹ نفر+جزئیات

براساس تحلیل‌های صورت گرفته می‌توان روز گذشته یعنی شنبه 9 فروردین ماه را بدترین روز در دوره شیوع کرونا از آغاز تا کنون دانست  لکن با توجه به آمارهای امروز و در صورت ادامه یافتن این روند کاهشی در روزهای آینده؛ می‌توان امید داشت که سیاست‌های سخت‌گیری ابلاغ شده در فاصله‌گذاری اجتماعی و منع آمدوشد تاحدودی تاثیر داشته و روند شیوع بیماری به سمت تثبیت حرکت خواهدکرد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار تأمین ارز واردات تا ۲۸ فروردین+جدول

از ابتدای سال تا پایان روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ بیش از ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تازه‌ترین آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد که طی 28 روز ابتدایی سال جاری، 533 میلیون دلار ارز جهت واردات کالاهای اساسی و دارو با نرخ 28 هزار و 500 تومان تامین شد.جزئیات ارز پرداختی به واردات/ سهم کدام بخش بیشتر بود؟
 


کالاهای تجاری و بازرگانی نیز 1378 میلیون دلار را با میانگین قیمت 41 هزار تومان طی این مدت به خود اختصاص داد و این رقم برای واردات در مقابل صادرات عدد 485 میلیون دلار را با نرخ توافقی نشان می دهد.تامین ارز گروه خدمات نیز 88 میلیون دلار بوده است.


شایان ذکر است، در مجموع یک میلیارد و 863 میلیون دلار ارز صنایع تامین شده است. تامین ارز صنایع به دو صورت نیمایی و توافقی بوده است. صنایع حمل و نقل و خودرو به ترتیب 305 و 158 میلیون دلار ارز نیمایی و توافقی دریافت کردند.

همچنین، تامین ارز نیمایی «صنایع تجهیزات برق و الکترونیک»، «صنایع معدنی»، «ماشین آلات و تجهیزات تولید» و «منسوجات» به ترتیب معادل 106، 88، 59 و 126 میلیون دلار صورت گرفته است؛ این گروه های صنایع همچنین به ترتیب ، 26، 111، 73 و یک میلیون دلار ارز توافقی یا واردات در مقابل صادرات دریافت کرده اند. 

علاوه بر این گروه ها، 694 میلیون دلار ارز نیمایی و 116 میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات به سایر صنایع اختصاص داده شده است.

این گزارش حاکی است، تاکنون طی 18 حراج شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران، 2461 قطعه شمش یک کیلوگرمی با عیار 995 در هزار  در تالار  معاملات طلا مورد معامله قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت بسیاری از واحد‌های کوچک و متوسط دام و طیور به چرخه تولید کشور
  • واردات قهوه به ۵۲ هزار تن رسید
  • تورم ماهانه قیمت ماهی بالاتر از گوشت قرمز و مرغ
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • قیمت یورو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازار
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • آمار تأمین ارز واردات تا ۲۸ فروردین+جدول
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد