Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-16@16:37:33 GMT

صف نفتکش‌ها برای ذخیره‌سازی نفت خام روی آب

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۱۵۶

صف نفتکش‌ها برای ذخیره‌سازی نفت خام روی آب

برخی منابع اعلام کردند که مازاد عرضه جهانی نفت خام سبب شده است که معامله‌گران نفتکش‌های بیشتری را برای ذخیره‌سازی روی دریا رزرو کنند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، منابع حمل و نقل روز جمعه (هشتم فروردین‌ماه) اعلام کردند: معامله‌گران روز پنجشنبه (هفتم فروردین‌ماه)، حداقل پنج نفتکش غول‌پیکر را برای ذخیره نفت در دریا رزرو کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام در پی اعلام آمریکا مبنی بر توقف خرید نفت برای ذخیره‌سازی راهبردی این کشور و افزایش ذخیره‌سازی‌های جهانی نفت رخ داد.

منابع حمل و نقل گفتند: نفتکش‌هایی که هر کدام ظرفیت حداکثر ۲ میلیون بشکه نفت را دارند، به‌منظور فروش نفت با مبلغی بیشتر در آینده، به مدت حداقل سه ماه رزرو شده‌اند، زیرا محموله‌های تحویل کوتاه‌مدت ارزان‌تر از تحویل بلندمدت هستند.

عرضه مازاد و قیمت ارزان نفت در بازارهای جهان سبب شده است تلاش بازیگران نفتی برای یافتن گزینه‌های ذخیره‌سازی در خشکی یا شناور روی آب افزایش یابد.

در چنین شرایطی، غول‌های نفتی و شرکت‌های بازرگانی برای ذخیره نفت تولیدی خود یا خرید ارزان از بازار، به امید بهبود شرایط بازار و فروش نفت با قیمتی بالاتر در آینده، نفتکش رزرو می‌کنند.

شرکت مشاوره کلارکسونز در این باره گفت: فعالیت‌ها دوباره آغاز شده‌اند و دارندگان نفتکش‌ها خواستار هزینه بیشتری هستند، سود تحویل درازمدت سبب افزایش ذخیره‌سازی شناور می‌شود.
 

منبع: شانا

کلیدواژه: ذخیره سازی نفت افزایش ذخیره سازی سقوط قیمت نفت برای ذخیره ذخیره سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه آنچه درباره هتل مارینا پارک کیش باید بدانید.

هتل مارینا پارک کیش را می‌ توانیم یک هتل جذاب در جزیره کیش معرفی کنیم که به دلیل داشتن مارینای اختصاصی مانند یک جزیره تفریحی کوچک به نظر می‌ رسد. برای افرادی که هتل‌ های لوکس و با امکانات کامل و منحصر به فرد را می‌ پسندند، این هتل می‌ تواند گزینه خوبی باشد.

به طور کلی اقامت در این هتل و استفاده از خدمات آن آرزوی هر فردی است که به جزیره کیش سفر می‌ کند. این هتل 5 ستاره علاوه بر داشتن امکانات بی رقیب و فراهم کردن یک سفر خوب و به یاد ماندنی برای شما، از معماری زیبا و خیره کننده‌ ای نیز برخوردار است. چنانچه می‌ خواهید اطلاعات بیشتری در مورد هتل مارینا پارک کسب کنید، بهتر است تا پایان این قسمت همراه ما باشید.

معرفی هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک در سال ۱۳۹۰ به بهره‌ برداری رسید و به دلیل داشتن مساحت بیش از ۱۰ هکتار یکی از زیباترین و جذاب‌ ترین هتل‌ های ۵ ستاره در جزیره کیش به حساب می‌ آید. این هتل دارای دو طبقه و ۱۸۶ اتاق است. مجموعه هتل مارینا دارای معماری منحصر به فرد، دکوراسیون و لوازم مدرن است که می‌ تواند سفری عالی و خاطره انگیز را برای شما ایجاد کند.

به دلیل اینکه این هتل در پارکی بزرگ و ساحلی قرار دارد، در نتیجه می‌ تواند منظره ای متفاوت را نسبت به دیگر هتل‌ برای شما به ارمغان بیاورد. جالب است بدانید تاکنون جوایز و گواهینامه‌ های زیادی برای هتل مارینا پارک کیش صادر شده است که از مهم‌ ترین آن ها می‌ توانیم به تندیس طلایی مدیریت کیفیت از سوئیس و جایزه رهبران برتر کسب و کار آسیا اشاره کنیم.

امکانات هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک امکانات بسیار زیادی دارد و فاصله آن تا مراکز مهم کیش مانند موارد زیر بسیار کم است؛ به طوری که شما حتی پیاده می‌ توانید از اکثر آن ها دیدن کنید.

پارک مرجان کارتینگ پارک سیمرغ باغ پرندگان بازار پردیس ۲ پارک دلفین رویال مال فلای برد بلوار ساحل گذر هنرمندان اسکله تفریحی هایپر مارکت کوه نور بازار مریم سینما لبخند فرودگاه بین المللی کیش دهکده المپیک آب انبار سنتی کشتی یونانی روستای باغو

علاوه بر این، هتل مارینا پارک کیش دارای امکانات دیگری از جمله موارد زیر است:

پارکینگ رایگان اینترنت رایگان رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر امکان اقامت رایگان برای کودکان زیر دو سال صبحانه مبلمان آباژور چای ساز پاور سوئیچ روم سرویس صندوق امانات در اتاق سیستم اطفاء حریق و تهویه مطبوع داخل اتاق‌ ها فکس، فتوکپی، پرینتر آسانسور فروشگاه کافی نت نمازخانه زنگ هشدار مرکز خرید کافی شاپ اتاق چمدان آژانس مسافرتی پذیرش ۲۴ ساعته استخر، سونا، جکوزی زمین تنیس خودپرداز سالن ورزشی کپسول آتش نشانی خدمات تهیه بلیط سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی کرایه اتومبیل

البته مواردی که ذکر کردیم تنها بخشی از امکانات این هتل هستند و شما می‌ توانید امکانات راضی کننده دیگری را در این مجموعه دریافت کنید.

اتاق های هتل مارینا پارک کیش

بسیاری از مسافران مایل هستند از اتاق‌ های این هتل اطلاع پیدا کنند تا با اطمینان بیشتری رزرو هتل مارینا پارک کیش را برای اقامت خود انجام دهند. در ادامه هر کدام از اتاق‌ های این هتل مجلل و زیبا را به صورت مختصر معرفی کنیم:

1. اتاق دبل

این اتاق‌ ها دارای ۲ نوع دبل پارک و دبل دریا هستند که طراحی زیبا و امکانات کاملی دارند. متراژ اتاق‌ های دبل نزدیک به ۳۶ متر است و دارای ظرفیت های ۲ نفره هستند. البته شما با پرداخت هزینه اضافی می‌ توانید یک تخت دیگر را نیز به آن اضافه کنید.

2. اتاق توئین

متراژ اتاق‌ های توئین نیز مانند اتاق‌ های دبل است، با این تفاوت که در آن ها ۲ تخت سینگل به جای یک تخت دبل وجود دارد. البته امکان افزایش ظرفیت اتاق‌ ها تا یک نفر اضافه نیز وجود دارد. این اتاق‌ ها معمولاً برای سفرهای دوستانه و کاری مناسب هستند.

3. جونیور سوئیت ۲ خواب

این سوئیت‌ ها دارای فضای نشیمن و دو اتاق خواب هستند. معمولاً متراژ آن ها ۶۴ متر است و برای ۴ نفر طراحی شده اند. البته شما در ازای پرداخت هزینه اضافی می‌ توانید یک تخت برای مهمان پنجم نیز رزرو کنید. این اتاق ها نیز به دلیل داشتن فضای بزرگ و امکانات زیاد، اقامتی دلپذیر را برای شما ایجاد می‌ کنند.

4. جونیور سوئیت یک خواب

اتاق جونیور سوئیت یک خواب نیز یکی دیگر از بهترین اتاق‌ ها در هتل مارینا پارک کیش محسوب می شود. این اتاق برای ۲ نفر طراحی شده است و در آن یک تخت دبل قرار دارد؛ البته امکان افزایش ظرفیت تا یک نفر اضافه نیز است و شما با پرداخت هزینه اضافه می‌ توانید یک تخت دیگر را نیز دریافت کنید.

5. سوئیت یک خوابه

این اتاق دارای متراژ 91.8 است و در آن یک تخت دبل وجود دارد. این اتاق علاوه بر داشتن ظاهر عالی دارای امکانات رفاهی مختلفی است و معمولاً می تواند یک انتخاب مناسب برای زوج‌ های جوان و ماه عسل باشد.

6. سوئیت ۲ خوابه

اگر به همراه خانواده و دوستانتان به کیش سفر می‌ کنید، این سوئیت برای شما مناسب است. این واحد اقامتی متراژی حدود ۱۲۵ متر دارد و منظره آن رو به دریا است؛ ظرفیت کلی این سوئیت ۴ نفر است و شما می‌ توانید تا ۶ نفر، آن را افزایش دهید.

7. سوئیت رویال

این واحدهای اقامتی معمولاً برای خانواده و گروه‌ هایی با جمعیت بالای ۷ نفر مناسب است. سوئیت رویال دارای ۲ تخت دبل و ۲ تخت سینگل است؛ البته شما می‌ توانید یک نفر ظرفیت اضافه را دریافت کنید.

فلادی تودی مرجع رزرو هتل مارینا پارک و رزرو بلیط کیش

هتل مارینا پارک کیش به عنوان یکی از معروف‌ ترین هتل‌ های کیش به حساب می‌ آید که بهتر است قبل از سفر به جزیره کیش رزرو آن را انجام دهید تا پس از رسیدن، بتوانید با خیال راحت در آن استراحت کنید.

به منظور رزرو هتل و بلیط می‌ توانید از خدمات سایت و اپلیکیشن فلای تودی بهره مند شوید. فلای تودی یکی از قدیمی‌ ترین و شناخته شده‌ ترین سایت‌ های رزرو هتل و بلیط داخلی و خارجی است و شما می‌ توانید با خیال راحت از هر کجای ایران هتل مورد نظر خود را رزرو کنید یا رزرو بلیط هواپیما و قطار را انجام دهید.

دیگر خبرها

  • مزایای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران
  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • سیستم‌های ذخیره‌ انرژی با گرافن نانوسلولی متحول می‌شوند
  • پیش بینی وقوع سیلاب در استان
  • ذخیره‌سازی ۵ میلیون و ۷۹۰ هزار مترمکعب روان‌آب در سد‌های خراسان جنوبی
  • چطور در هواپیما صندلی کنار پنجره رزرو کنم؟
  • همه آنچه درباره هتل مارینا پارک کیش باید بدانید.
  • آخرین آمار ذخیره‌سازی ۲۲۰ نمونه خون بند ناف در استان مرکزی ارائه شد
  • تبلت گیمینگ جدید لنوو چه مشخصاتی دارد؟
  • ذخیره سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری درمیان