Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@13:24:20 GMT

حشدالشعبی توطئه داعش در جنوب سامرا را خنثی کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۱۷۸

حشدالشعبی توطئه داعش در جنوب سامرا را خنثی کرد

توطئه عناصر داعش برای نفوذ به جنوب سامراء با هوشیاری نیروهای «حشد الشعبی» و پلیس فدرال عراق خنثی شد.

به گزارش مشرق، نیروهای سازمان «الحشد الشعبی» و پلیس فدرال عراق توطئه عناصر تروریستی داعش برای نفوذ به سامراء را ناکام گذاشتند.

به نوشته وبگاه «الغد پرس»، الحشد الشعبی با صدور بیانیه‌ای در این باره گفت: نیروی مشترک از تیپ ۴۱ الحشد وپلیس فدرال در ساعات پایانی دیشب (شنبه) تلاش عناصر داعش برای نفوذ به جنوب سامراء را خنثی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: در عراق چه می‌گذرد؟ هشدار نماینده عراقی درباره طرح کودتای آمریکا از طریق داعش

در ادامه این بیانیه آمده، الحشد و پلیس فدرال با عناصر داعش درگیر شده و تعدادی از آنها را نیز زخمی کردند.

الحشد دیروز نیز از دفع حمله تروریستی عناصر داعش به یک مقر مرزی این سازمان در استان دیالی خبر داد.

«محمد التمیمی» از رهبران سازمان الحشد الشعبی گفت که روز جمعه حمله تروریستی عناصر داعش به مقر مرزی این سازمان در شمال استان دیالی دفع شد.

التمیمی در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» گفت که «عناصر داعش به مرکز استقرار نیروهای الحشد الشعبی در اطراف منطقه نفت خانه (۹۰ کیلومتری شمال شرقی بعقوبه) حمله کردند اما نیروهای الحشد با شجاعت با آن‌ها مقابله و حمله آن‌ها را دفع کردند».

منبع: العالم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید عراق سامراء داعش حشدالشعبی پلیس فدرال الحشد الشعبی عناصر داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای امداد و نجات به دنبال صدور هشدار نارنجی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان امداد و نجات، بابک محمودی اظهار داشت: هشدار سطح نارنجی شماره ۸ سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران- وزش شدید باد صادر شد.

وی افزود: در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، استان‌های جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان، این سامانه بارشی فعال است.

محمودی بیان داشت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی در روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه نیز استان‌های مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و گلستان تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار می‌گیرند.

وی اظهار کرد: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه استان‌های سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استان‌های گلستان و چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه تیم‌های امدادی و عملیاتی در این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمده‌اند گفت: امکانات لازم برای پیشگیری یا مقابله با حوادث احتمالی در پی این هشدار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6084768 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش قرار گرفت
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • آماده باش نیروهای امداد و نجات به دنبال صدور هشدار نارنجی
  • عطوان: حملات تلافی‌جویانه حشدالشعبی در راه است
  • حملات داس رکورد جدید زدند
  • حمله مقاومت عراق به مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی
  • ارتش عراق : هیچ پهپاد یا جنگنده‌ای پیش از انفجار زاغه الحشد الشعبی مشاهده نشده است