Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، بهروز نعمتی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیاتی از جلسه امروز (یکشنبه، 10 فروردین) پارلمان، گفت: با توجه به توصیه‌‌های مکرر ستاد ملی مقابله با کرونا، جلسه علنی امروز مجلس به‌صورت آن‌لاین و از طریق سیستم ارتباط دوسویه برگزار شد.

وی با بیان اینکه جلسه علنی امروز به حدنصاب لازم نرسید، اظهار داشت: با توجه به اینکه این جلسه حدنصاب لازم نمایندگان را نداشت، بنابراین هیچ‌گونه تصمیم‌‌گیری نشد و مصوبه‌ای نیز نداشتیم، اما نمایندگان دغدغه‌ها و مسائل‌شان پیرامون گسترش ویروس کرونا را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: در این جلسه موضوعات اقتصادی پساکرونا و همین طور موضوعاتی نظیر بیمه کرونایی‌ها مطرح شد؛ آقای فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید نیز پیشنهاد داد که افرادی که در صف مقابله با کرونا هستند، نظیر پزشکان و پرستاران، سوابق‌شان مانند سوابق جبهه در نظر گرفته شود و یا اینکه آن دسته از کادر درمانی که صدماتی در این مدت متوجه آنها شده، از درصد جانبازی برخوردار شوند، البته این موارد فعلاً پیشنهاد است و هنوز قانونی نشده است.

نعمتی راجع به بخش دیگری از جلسه امروز مجلس گفت: بحث وام 5 میلیارد دلار از صندوق بین المللی پول برای مقابله با کرونا در این جلسه مطرح شد که موافقان و مخالفانی داشت، اما در این جلسه هیچ تصمیم‌‌گیری نشد، زیرا جلسه به حدنصاب لازم نرسید.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: این روال جلسات آن‌لاین مجلس همچنان ادامه دارد، اما دلیل عمده غیبت اغلب نمایندگان در جلسه امروز، مشکل در برقراری ارتباط اینترنتی بوده و دلیل دیگری ندارد؛ البته نکته حائز اهمیت این است که سیستم آن‌لاین جلسات علنی برای اولین بار در حال اجراست، بنابراین نواقصی دارد که باید برطرف شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بهروز نعمتی مقابله با ویروس کرونا کادر درمانی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت نمایندگان مجلس از «شلیک به قلب رژیم صهیونیستی»

تعدادی از نمایندگان مجلس با انتشار یادداشت‌هایی حمایت خود را از پاسخ نیروی هوافضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، در ساعات آغازین پاسخ نیروی هوافضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، تعدادی از نمایندان مجلس شورای اسلامی در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی با انتشار یادداشت‌هایی حمایت خود از این اقدام سپاه پاسداران را اعلام کردند.

- سید نظام‌الدین موسوی نماینده تهران و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

«گفته بودیم:

این دم‌ شیر است، به بازی مگیر!

چه انتخاب دقیقی! شلیک موشک به قلب رژیم صهیونیستی از کنار آرامگاه سردار شهید زاهدی در اصفهان. سردار عزیز! آسوده بخواب که یاران شجاعت ‌بیدارند.»

- مجتبی یوسفی نماینده اهواز و عضو هیئت رئیسه مجلس:

«پیام به مردم شریف ایران: امشب آسوده بخوابید که سربازان نظام مقدس ما بیدارند»

- محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه:

«نحن منتصرون ان شاءالله»

- مصطفی میرسلیم نماینده تهران:

«با پشتیبانی آمریکا، اسرائیل به یاغی افسار گسیخته‌ای تبدیل شده که بوی خون کشتار غزه او را مست و لایعقل کرده‌است. ‌رژیم خبیث تنبیه خواهد شد.»

- محمد حسن آصفری نماینده اراک، خنداب و کمیجان:

«بسم الله

امشب به وقت  تلآویو

زمان بزن درو گذشته است؛ یکی بزنی ده تاخوردی. اینجا ایران است؛ ‌پهپادها مقدمه سجیل و زلزال است.»

روح‌الله نجابت نماینده شیراز:

«دفاعِ از حرم یعنی قرار جنگ اگر باشد، زمین کارزار ما تل‌آویو است، تهران نه!»

- بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

بسم الله قاصم الجبّارین

پاسخ به رژیم کودک کش و ظالم، عین عدالتخواهی و حق طلبی است. صلح فراگیر با جهاد فراگیر علیه ظلم مسلّم بدست می آید. درود خدا بر مجاهدان جبهه مقاومت و سلام بر امام خامنه ای و رهبران مقاومت که منتقمان خون شهیدان مظلوم امّت اند.»

- احمد امیرآبادی نماینده قم:

«درود خدا بر شهیدان راه حق و آزادی به ویژه شهید زاهدی و همرزمانش. امشب دل کودکان وزنان فلسطینی شاد خواهد شد.»

- حسین گودرزی نماینده مردم درود:

«نصر من الله و فتح قریب...

خداوند وعده داده است که مؤمنین را یاری کند و وعده الهی نیز خلاف ناپذیر است...»

- محسن پیرهادی نماینده مردم تهران:

«راه قدس از کربلا می‌گذرد ...»

- مصطفی طاهری نماینده زنجان:

«وظیفه پهبادها مشغول کردن سامانه‌ها خواهد بود و پس از رسیدن پهبادها به آسمان رژیم صهیونیستی، ضربه اصلی توسط موشک‌ها خواهد بود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت جدی وزارت فرهنگ از ترویج عفاف و حجاب
  • اصلاح قانون مجازات اسلامی/اسامی غایبان و متاخران جلسه
  • بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز نمایندگان قرار گرفت
  • لایحه «تجارت» اصلاح شد
  • تقدیر نمایندگان مجلس از عملیات سپاه علیه اسرائیل
  • قالیباف: نمایندگان اجازه ارائه پیشنهاد به احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ را ندارند
  • خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۶ فروردین؛ حمایت قاطع نمایندگان از «وعده صادق» سپاه
  • مجلس نمایندگان آمریکا طرح حمایت از اسرائیل را تصویب می‌کند
  • طرح مجلس درباره تقویت و توسعه نوآوری دفاعی
  • حمایت نمایندگان مجلس از «شلیک به قلب رژیم صهیونیستی»