Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد امام امین روز یکشنبه در نشست با مسئولان اقتصادی این استان افزود: با توجه به شرایط پیش آمده تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، نیاز به برنامه ریزی مناسب داریم تا تبعات آن کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به مشاغل آسیب دیده از بحران شیوع ویروس کرونا بیان کرد: بسیاری از مشاغل در این شرایط به تعطیلی کشانده شده اند که در نبود حمایت و توجه جدی به مشکلات صاحبان آن، بار روانی و اقتصادی قابل توجهی به کشور تحمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران افزود: با وجود رشد صنعت گلکاری در کشور از سال های پیش از انقلاب، اما اکنون این صنعت در عمل از حرکت باز ایستاده است، بنابراین باید با اتخاذ تدابیری ویژه بار دیگر زمینه فعالیت آن را فراهم ساخت.

امامی امین اظهارداشت: برای مشاغل آسیب دیده از بحران شیوع ویروس کرونا تسهیلات حمایتی اختصاص داده خواهد شد که در حال پیگیری سهم استان تهران هستیم که در جلسه ۱۲ فروردین ماه که با حضور صاحبان اصناف و متولیان کسب و کار استان برگزارخواهد شد، موارد بیشتر آن احصا می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان تهران استانداری تهران انقلاب صنعت کسب و کار بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم با اشاره به عزم شهرداری برای حمایت از مشاغل خانگی گفت: آسیب‌شناسی و بهبود شرایط بازارچه‌های مشاغل خانگی از برنامه‌های سازمان در سال جاری است.

محسن صادقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم یکی از اقدامات موفق سازمان میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم را حمایت از مشاغل خانگی عنوان و اظهار کرد: حمایت از مشاغل خانگی یکی از تکالیفی است که وزارت کشور بر اساس ماده ۱۶ قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار و ماده ۱۱ قانون ساماندهی مشاغل خانگی بر عهده شهرداری‌ها گذاشته است.

وی افزود: بر اساس همین تکلیف قانونی و حمایت شورای شهر قم توانستیم بازارچه‌های دائمی عرضه تولیدات مشاغل خانگی را در قم راه‌اندازی کرده و تجربه موفقی در این حوزه کسب کنیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: برای بهبود شرایط و ارتقا بازارچه‌ها قرار است آسیب‌شناسی با کمک کسانی که در این غرفه‌ها مستقر هستند انجام شود و برای سال جاری به‌صورت جدی‌تری این مسئله در شهرداری دنبال خواهد شد.

صادقی‌امینی از برپایی دو غرفه از شب یلدا خبر داد و گفت: در نظرسنجی که انجام شده است مردم از عملکرد بازارچه‌ها رضایت داشته‌اند، همچنین فروشندگان نیز که مجوز مشاغل خانگی دارند، از برپایی غرفه‌ها راضی بودند.

کد خبر 745510

دیگر خبرها

  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی
  • امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است