Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: محموله نخست ماسک‌های اهدایی وزارت صمت به چهارمحال و بختیاری وارد شد.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صمت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی اظهار کرد: نخستین محموله ماسک وارداتی به چهارمحال و بختیاری به تعداد ۱۹ هزار و ۲۸۰ عدد، ساعتی قبل تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی افزود: در مجموع ۳۸ هزار عدد ماسک N۹۵ و سه‌لایه پزشکی یکبار مصرف در چند مرحله از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان اهدا می‌شود.

 وی گفت: هم اکنون ۱۴ هزار و ۹۴۰ عدد ماسک سه‌لایه پزشکی و ۴ هزار و ۳۴۰ عدد ماسک N۹۵ در محموله نخست تحویل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نحوه توزیع و استفاده این ماسک‌ها برعهده و به اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان است‌.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۹۱ هزار عدد ماسک هم در واحدهای صنعتی و صنفی استان تولید و روانه بازار مصرف شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری ماسك کروناویروس چهارمحال و بختیاری عدد ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان گفت: در پی درخواست کمک برای بیمار ۷۰ ساله‌ای که دچار علائم سکته مغزی شده بود، کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه دورک آقایان سجاد کیانی و رضا اسحاقی به محل اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی مناسب، بیمار برای تکمیل درمان به بیمارستان لردگان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آغاز اجرای آزمایشی برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۲ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری