Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه با ۶ نفر افزایش از روز گذشته تاکنون در مجموع به ۲۱۳ نفر رسید. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

ابراهیم شکیبا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در مجموع در استان کرمانشاه 1147 نفر مشکوک به کرونا بستری شده بودند که از این تعداد 985 نفر با بهبودی ترخیص شده‌اند و 135 نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: از زمان شیوع این ویروس تاکنون 213 نفر در استان به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد 27 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

آمار قربانیان کرونا در اسپانیا از 6500 نفر گذشتمراقب سوگ ابرازنیافته و انگ کرونا باشیم/ دو سوم مردم ترددهای خود را کاهش دادندترخیص 30 بیمار مبتلا به کرونا در قم / 54 بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری شدند

شکیبا گفت: در خصوص پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به تصویب رسیده که همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه هم اجرایی شده است.

وی بیان کرد: بر اساس این طرح محدودیت‌هایی در بحث تردد و تجمع مردم اعمال شده و امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم تا حد زیادی از شیوع بیماری کرونا پیشگیری کنیم.

انتهای پیام/832/ش

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۵ درصدی تعداد مسافر در راه آهن شمال غرب

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شمال غرب گفت: تعداد مسافر جابه جا شده در محدوده این اداره کل در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن ۱۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، منوچهر صفری تعداد مسافر جابه جا شده راه آهن شمال غرب را ۷۴۶ هزار و ۵۴۷ نفر در سال قبل و ۶۵۰ هزار و ۸۶۰ نفر در سال ۱۴۰۱ ذکر کرد.

صفری افزود: میزان نفر کیلومتر در سال قبل ۳۴۲ میلیون و ۵۴۷ هزار و در سال قبل از آن ۲۸۶ میلیون و ۶۰۱ هزار بوده که مقایسه ها حاکی از رشد ۲۰ درصدی نفر کیلومتر در سال ۱۴۰۲ است.

وی خاطرنشان کرد: روزانه ۲۲ رام قطار در حوزه استحفاظی این اداره کل تردد و مسافران را به مقاصد مختلف کشور جابه جا می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • ۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • افزایش ۱۵ درصدی تعداد مسافر در راه آهن شمال غرب
  • تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید