Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر جواد آقازاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مبلغ به حساب همه کادر درمانی آذربایجان‌غربی که مطالبات عقب افتاده طی سال‌های قبل داشتند، واریز شده است.

وی ادامه داد: این واریزی به حساب مجموعه پزشکی آذربایجان‌غربی شامل سنوات، اضافه‌کار، حق لباس و کارانه ماه‌های سال قبل بوده که پرداخت شده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیمه سلامت بیش از یک‌هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بدهکار است، اظهار داشت: با پرداخت این مبلغ از طرف بیمه سلامت بخش عمده‌ای از مطالبات عقب‌افتاده کادر درمانی استان برطرف خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌ درمانی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: پرداختی کادر درمانی این استان نسبت به سایر مناطق کشور در وضعیت بهتری قرار دارد به طوری‌که واریز اضافه کار حدود چهار ماه قبل آنها در شهرهای دیگر به یک سال نیز رسیده است.

وی همچنین تاکید کرد: موضوع عقب افتادن مطالبات حوزه درمان و پزشکی مشکلی سراسری در سطح کشور بوده و رفع آن خارج از توان استان است.

هم‌اکنون در آذربایجان‌غربی ۲ هزار و ۹۰۰ نفر پزشک عمومی و متخصص در ۳۲ واحد بیمارستانی مشغول فعالیت هستند و ۱۸۲ مرکز آزمایشگاهی و ۸۸ مرکز تصویربرداری در استان وجود دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سازمان بیمه سلامت ایران بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سازمان بیمه سلامت ایران بهداشت و سلامت آذربایجان غربی سازمان بیمه سلامت ایران بهداشت و سلامت آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر درمان، خادمانی که لبخند را به مردم عیدی می‌دهند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، وزارت بهداشت هر سال با اجرای طرح های سلامت نوروزی با استفاده از ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی سعی می کند بهترین خدمات را به بیماران در بیمارستان‌های دولتی و مراکز درمانی در سراسر کشور ارائه کند.

سال نو برای خیلی از هموطنان با واژه استراحت و تعطیلی و مسافرت همراه است اما این موضوع برای کادر درمان مانند بسیاری از مشاغل امدادی معنا و مفهومی ندارد.

در یکی از نوبت های کاری شبانه اورژانس بیمارستان امام خمینی مهاباد، آقای اعظمی با پشتوانه تجربه چهار ساله اش به مداوای بیماران می پردازد.

 آقای حسن ریحانی هم دو سال است در بخش جراحی داخلی مردان به بیماران خدمت رسانی   می کند.

در اجرای طرح سلامت نوروزی، در هر 24 ساعت، 220 نفر کادر درمان و 9 پایگاه فعال شبانه روزی مشغول ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به بیماران هستند.

 طرح سلامت نوروزی از 24 اسفند پارسال آغاز شد و تا 18 فروردین امسال ادامه دارد.

 اگرچه کادر درمان در ایام نوروز آماده باش کامل هستند اما انتظار می رود هموطنان با رعایت اصول ایمنی و نکات بهداشتی و پرهیز از رفتارهای پرخطر، علاوه بر حفظ سلامتی خود، تلاش کنند تا فشار کاری کادر درمان مضاعف نشود و در ابتدای سال، خستگی بر تن شان سنگینی نکند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بخشنامه دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تسویه ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • کادر درمان، خادمانی که لبخند را به مردم عیدی می‌دهند
  • تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی
  • ۲ همت از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها تسویه شد
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • هشدار بازرسی به زیرمیزی گرفتن پزشکان در کردستان