Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود قیومی لولاچیان و خانوده مرحومه «سیده عزت خاموشی» با صدور اطلاعیه‌ای از ابراز همدردی، پیام‌های تسلیت و ختم قرآن توسط دوستان و آشنایان برای آن مرحومه، تشکر کردند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انالله و انا الیه راجعون

با تبریک اعیاد خجسته شعبانیه، بدینوسیله از عنایت و توجه خاص مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید و علمای اعلام، سران محترم سه قوه، معاونین رئیس‌جمهور و وزرای محترم، ائمه جمعه و جماعات، مدیران لشگری و کشوری، حوزه‌های علمیه، مؤسسات فرهنگی و خیریه، هیئات محترم مذهبی و ذاکرین اهل بیت (علیهم السلام)

صندوق‌های قرض‌الحسنه، اقوام، دوستان و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی که با ابراز همدردی به صورت تلفنی یا ارسال پیام تسلیت و ختم قابل توجه قرآن کریم برای مرحومه علویه حاجیه خانم سیده عزت خاموشی، مادر شهید محمدرضا لولاچیان که عمر پربرکت خویش را در جهت تعلیم و تربیت و خدمت به اهل بیت (علیهم السلام) سپری نمود، ما را مدیون لطف و غریق محبت خویش نمودند، از صمیم قلب تشکر می‌نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم خداوند رحمان و رحیم این بلیه جهانی را از این کشور امام زمان (عج) و عالم بشریت دور و به زودی شاهد پایان امتحان بزرگ الهی باشیم.

به امید حضور در رکاب نورانی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و عافیت مرضا و رحمت الهی برای کلیه درگذشتگان.

محمود قیومی لولاچیان و خانواده»

کد خبر 4888500

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود لولاچیان سیده عزت خاموشی پیام تسلیت ویروس کرونا حسن روحانی علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا اسحاق جهانگیری محمدجواد ظریف هیئت دولت ایران حجت الاسلام حسن روحانی سپاه پاسداران مجلس دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا

رییس کل دادگستری استان به همراه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری و مختاری، رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان، با خانواده دو تن از شهدای  استان دیدار وگفتگو کردند.

حجت الاسلام حمیدی در دیداردر گفتگو باهمسر جانباز شهید شمس الدینی گفت:همسران جانبازان، بانوان ایثارگری هستند که سالیان متمادی با عشق و ایثار با آرامش‌بخشی به بیماران خود، به اسطوره‌های مقاومت تبدیل شده و با الگوگیری از صبر بانوی قهرمان کربلا، پای در مسیر ایثارگری همسران خویش گذاشته اند.
 جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع «بازعلی شمس الدینی» پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از صدمات جانبازی ۱۲ فروردین ماه سال جاری به همرزمان شهیدش پیوست. 

در ادامه مقامات قضایی استان با حضوز درمنزل خواهر شهید یزدانشناس، با خاتواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند. 

شهید غلامرضا یزدانشناس نیز درسال ۱۳۳۵ درماهان کرمان متولدشد. تحصیلات خود را تا سوم راهنمایی ادامه داد و به شغل آزاد روی آورد و سرانجام درفاجعه آتش سوزی مسجدجامع کرمان در تاریخ ۲۶مهرماه  ۵۷ زیر ضربات چماق داران رژیم پهلوی ازپای درآمدو به آرزوی دیرینه اش که همان شهادت در راه خدا بود نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • مادر شهید بهنام صحرانشین آسمانی شد
  • ️آسمانی شدن مادر شهید در سامان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید کشمشی در کاشان
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • پیام تقدیر و تشکر وزیر امور خارجه از فرماندهان و مجریان عملیات وعده صادق
  • وزیر خارجه از نیروهای مسلح تشکر کرد/ امیرعبداللهیان: عملیات «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت در غرب آسیا ارائه کرد
  • مادر دو شهید دفاع مقدس درگذشت