Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@10:46:43 GMT

پلمب ۵ نانوایی در همدان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۵۰۴

پلمب ۵ نانوایی در همدان

ایسنا/همدان رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: پنج نانوایی و یک چاپخانه در سطح شهر همدان به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شدند.

محمد خیراندیش در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون گشت ها و نظارت های مرکز بهداشت شهرستان همدان دایر بوده و همه مسائل بهداشتی را کنترل کرده است.

وی افزود: پنج نانوایی متخلف که مسائل بهداشتی را با وجود کروناویروس رعایت نکرده و همچون گذشته و بدون موارد بهداشتی فعالیت می کردند، از سوی بازرسان پلمب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان بااشاره به مراکز بهداشتی شبانه روزی در سطح شهر نیز گفت: خوشبختانه مردم استقبال خوبی از سامانه خوداظهاری داشتند که قدردان مردم هستیم اما مردم باید توجه داشته باشند هر لحظه که علائم کروناویروس را در خود یا خانواده دیدند سریعا به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه نهادها و دستگاه های خدماتی به ویژه فرمانداری، استانداری و ... همکاری خوبی با مرکز بهداشت شهرستان همدان در کنترل این بیماری داشته اند.

خیراندیش در پایان یادآور شد: تمامی نیروهای مرکز بهداشت در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین نیز در محل کار خود مستقر هستند و به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس مرکز بهداشت مرکز بهداشت شهرستان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله مهری ظهر پنجشنبه در همایش روز ملی گندم و نان در استان گلستان اظهار کرد: دیده نشدن تلاش افرادی که در عرصه آرد و نان فعالیت می‌کنند یکی از نکاتی است که در استان مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه همان طور برای رفع مشکل صف‌های طولانی نوانایی های استان در آبان سال گذشته همت شد، افزود: اکنون باید برای تولید نان با کیفیت هم تلاش کرد تا رضایت مندی مردم را در استان شاهد باشیم.

مدیرکل غله استان گلستان گفت: طی هفته آینده ۶ نانوایی به تولید نان با آرد کامل مجهز خواهد شد و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت که این اتفاق طی دو هفته دیگر تکرار خواهد شد.

وی یادآور شد: طی برنامه ریزی های انجام شده مراکز خرید تضمینی محصولات کشاورزی گلستان از اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

کد خبر 6081918

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • امحا مواد غذایی فاسد در آباده
  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد