Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@16:45:01 GMT

خدمات اورژانس تهران در ایام نوروز ۲ برابر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۵۰۹

خدمات اورژانس تهران در ایام نوروز ۲ برابر شد

«سید رضا معتمدی» روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اسفندماه همزمان با شیوع کرونا میزان تماس های شهروندان با مرکز اورژانس تهران افزایش یافت و روزانه ۴ هزار و ۷۰۰ تا ۵ هزار ماموریت برای اعزام آمبولانس های این مرکز بر بالین بیمار انجام شد.

وی ادامه داد: در اسفندماه روزانه ۴۷ هزار تماس برای درخواست آمبولانس و همچنین سوالات شهروندان درخصوص بیماری کرونا توسط تکنسین های اورژانس تهران پاسخ داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معتمدی افزود: همه ساله در تعطیلات نوروزی کاهش مراجعات چشمگیری داشته اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در مقایسه با سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش هم در تماس‌ها و هم در مأموریت‌ها را شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ مرکز اورژانس تهران با توجه به خلوت‌تر شدن شهر روزانه ۲۷ هزار تماس دارد و شمار اعزام ماموران این مرکز روزانه به بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ تا ۲ هزار و ۸۰۰ می رسد که نسبت به نوروز ۹۸ افزایش بیش از ۵۰ درصدی داشته است.

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران به مردم توصیه کرد: دقت داشته باشند که سیزده بدر را به سال‌های بعد موکول کنند و در خانه بمانند و با توجه به اینکه پارک‌های بزرگ هم تعطیل شده‌اند، اگر این تجمع‌ها در داخل پارک‌های کوچک و محلی هم صورت بگیرد ممکن است در آخر فروردین ماه پیک مجدد داشته باشیم به همین منظور از مردم خواهش می‌کنیم که در خانه بمانند تا هم برای خودشان و هم دیگران خطر ابتلا به بیماری ایجاد نکنند.

اورژانس تهران در حال حاضر با ۲۵۰ آمبولانس و ۲۰۰ موتورلانس در پایتخت فعال است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ایام نوروز پایتخت تعطیلات نوروزی خطر ابتلا به بیماری نوروز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اورژانس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم

اتباع افغانستانی به صورت روزانه از مرکز بازگشت امام رضا(علیه السلام) در خاوران تهران به کشور خود بازگردانده می شوند.

 به گفته سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری تهران ، در این مرکز روزانه بازگشت اتباع غیر مجاز افغانستانی و خود معرف نیز صورت می گیرد.

اتباع افغانستانی در این مرکز پس از گروه بندی و ثبت اثر انگشت، عکس برداری از آنها صورت می پذیرد و مشخصاتشان گرفته و ثبت می شود و سپس راهی کشورشان می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید