Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار داشت: امروز در اغلب مناطق کشور بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت داریم و در برخی مناطق بارش تگرگ گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت امروز بارش‌ها در نیمه غربی کشور کاهش می‌یابد، گفت: روز آینده 11 فروردین بارش‌ها در شرق کشور تداوم دارد، همچنین از بعدازظهر فردا در شمال‌غرب، غرب و استان‌‌های واقع در زاگرس و البرز مرکزی بارش خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز سه‌شنبه 12 فروردین تمرکز بارش‌ها در شمال شرق و شرق کشور، استان سمنان و همچنین شرق سواحل خزر است، ضمن اینکه روز سه‌شنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و دامنه‌های البرز مرکزی بارش پراکنده خواهیم داشت.

ضیاییان گفت: روز آینده شدت بارش‌ها در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، جنوب کرمان، شرق هرمزگان و شرق یزد خواهد بود و روز سه‌شنبه بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی شدت بیشتری دارد.

وی بیان داشت: روزهای دوشنبه و سه‌‌شنبه وزش باد شدید در برخی ساعات در استان‌های البرز، مرکزی، قزوین، تهران، قم، یزد، اصفهان و سمنان پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه سامانه بارشی اواخر وقت سه‌شنبه از کشور خارج می‌شود، افزود: از روز چهارشنبه 13 فروردین سامانه بارشی تازه‌ای به کشور وارد می‌شود و در استان‌های شمال‌غرب و همچنین استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی موجب بارش باران، رعدوبرق و وزش باد خواهد شد. در این مدت در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده داریم.

ضیاییان اظهار داشت: روز پنج‌شنبه این سامانه در نوار شمالی کشور، بخش‌هایی از مرکز و شرق و استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی سبب بارش باران خواهد شد.

وی بیان کرد: روز آینده اهواز و بندرعباس با بیشینه دمای 25 درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 2 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت، گفت: آسمان تهران روز آینده کمی ابری همراه با وزش باد و در بعدازظهر ابری، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 17 و 8 درجه خواهد بود.

منبع: الف

کلیدواژه: استان های واقع بارش ها روز آینده پیش بینی سه شنبه وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما براساس پیش بینی طی این روز بارش در البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، چهارمحال‌وبختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدیدتر است. ضمن این که شدت بارش‌ها برای امروز خواهد بود و از فردا بارش‌ها ضعیف خواهند شد و این شرایط برای بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ خواهد داد.
برای روز پنج‌شنبه نیز در کرمان، مناطقی از یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت به شکل پراکنده‌تر در خراسان رضوی و جنوبی نیز رخ خواهد داد.
از روز پنج‌شنبه روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور آغاز خواهد شد.
تهران امروز شاهد ادامه رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهیم بود و در روز چهارشنبه نیز این شرایط ادامه خواهد داشت. همچنین بیشینه دما در تهران به ۱۸ درجه بالای صفر خواهد رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها در استان مرکزی
  • هشدار زرد و نارنجی برای این استان ها | تداوم بارش‌ها در غرب و شرق کشور + فیلم
  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد
  • تداوم بارش‌ها در غرب و شرق کشور
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • تداوم بارش‌ها در کردستان تا سه شنبه
  • تداوم رگبارهای بهاری همراه با وزش باد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی