Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@22:24:08 GMT

لغو سه مسابقه دیگر دایموند لیگ به دلیل کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۵۷۷

لغو سه مسابقه دیگر دایموند لیگ به دلیل کرونا

خبرگزاری میزان- فدراسیون جهانی دوومیدانی از عدم برگزاری سه مسابقه دیگر دایموند لیگ به دلیل ویروس کرونا خبر داد. تاریخ انتشار: 15:27 - 10 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۸۴۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فدراسیون جهانی دوومیدانی که پیش از این از عدم برگزاری مسابقات دایموند لیگ قطر و چین خبر داده بود، اکنون به دلیل گسترده‌تر شدن ویروس کرونا تصمیم گرفت تا مسابقات استکلهم، ناپل یا رُم و رُباط مراکش را که در اواخر ماه می برنامه‌ریزی شده بود، به تعویق بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص فدراسیون جهانی دوومیدانی طی بیانیه‌ای نوشت: تاریخ‌های جدید رویداد‌های دایموند لیگ را به محض اینکه وضعیت پایدار ایجاد شود، اعلام خواهیم کرد. ما با کلیه (ورزشکاران، مدیران، حامیان مالی، مسئولان محلی و فدراسیون‌ها) به طور جدی همکاری می‌کنیم تا یک تقویم جدید برای این رقابت‌ها به وجود بیاوریم.

بیشتر بخوانید: آرزوی بهبودی فدراسیون جهانی دوومیدانی برای حدادی پس از ابتلا به کرونا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا فدراسیون جهانی دوومیدانی دایموند لیگ فدراسیون جهانی دوومیدانی دایموند لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا یونچی کارآفرین و داور مسابقه تلویزیونی میدون در هشتمین رویداد نوآورانه «ترنج» که با هدف توانمندسازی راهبردی نوآوران جوان برگزار شده بود، اظهار کرد: من نخستین کارت بازرگانی‌ام را سال ۱۳۵۴ گرفتم.

وی با بیان اینکه کارآفرینی مانند مسابقه دوی ۴۰۰ متر است، افزود: اگر سه تا پنج درصد مخاطبان من متمایز باشند و پیشرو در تولید شوند، حرکت اساسی در کشور صورت می‌گیرد.

این تاجر و کارآفرین با بیان اینکه پول و سرمایه مورد علاقه بسیاری از مردم است، عنوان کرد: شاید پول به‌تنهایی خوشبختی نیاورد، اما در رسیدن به بسیاری از آرزو‌ها و آمال نقش مؤثری دارد و هرگز تأثیر آن به اندازه یک ایده خوب نیست.

کارآفرین و داور مسابقه تلویزیونی میدون افزود: هرکس بخواهد پول در بیاورد طبیعی است که با موانعی مواجه شود؛ اما تجارت به‌معنای کلاهبرداری و دزدی نیست و توصیه می‌کنم برای فهم تجارت کتاب رمز و راز تجارت و مکاسب حوزه
علمیه را بخوانید.

یونچی متذکر شد: معتقدم کار هست و دانشجویان شانس بزرگی که دارند اینکه دارای انگیزه هستند؛ چراکه رسیدن به ثروت را دوست دارند.

وی، خطاب به دانشجویان تأکید کرد: سرمایه نقش اول کار کردن و تولید نیست؛ بلکه باید به خوبی هدف بگیرید و طرح توجیهی خوب داشته باشید تا به هدف برسید.

داور مسابقه تلویزیونی میدون بیان کرد: در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که زیر ۱۷ هزار شغل در جهان باقی مانده، اما من خوشحالم با افزایش تکنولوژی و کاهش مشاغل، مشاغل‌ جدید بسیاری متولد خواهد شد.

یونچی، خطاب به دانشجویان یادآور شد: امروز هوش مصنوعی در تمامی عرصه‌های زندگی به میدان آمده و اگر هوش مصنوعی را در خدمت رشته تحصیلی و کسب و کار خود به کار نگیرید در آینده بی‌سواد مطلق خواهید بود.

وی درباره شیوه‌های کارآفرینی در شرایط امروز کشور گفت: همانگونه که شرکت‌هایی نمونه خارجی تاکسی‌های اینترنتی را به نمونه‌های داخلی تبدیل می‌کنند؛ بنابراین همه می‌توانیم مدل ایرانی هزاران نرم‌افزار جهانی ویژه سیستم‌عامل‌های مختلف تلفن همراه را تولید کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • بزرگداشت روز جهانی مالکیت فکری
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان