Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:03:09 GMT

فیبر نوری جیرفت پس از یک ساعت وصل شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۵۹۸

فیبر نوری جیرفت پس از یک ساعت وصل شد

ابوذر عطاپور وزیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ظهر امروز فیبر نوری جیرفت قطع و با تلاش تیم کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت، پس از یک ساعت مجددا در مدار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مشکل ارتباط تلفن‌های همراه اول، به دلیل قطع شدن فیبر نوری در ورودی شهرستان جیرفت بود که با اقدامات تخصصی این مشکل برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار جیرفت ادامه داد: به دلیل آسیب به شبکه فیبر نوری، ارتباطات تلفن همراه در جنوب کرمان دچار اختلال شده بود و تلاش برای ترمیم و تعمیر بخشی از این مجموعه آغاز شده است.

براثر بارندگی هفته گذشته درجنوب کرمان و جاری شدن سیلاب، بخشی از شبکه‌های فیبر نوری و زیرساخت‌های مخابراتی آسیب دید که امروز نیز با آغاز بارش مجدد باران درمناطق جنوبی مردم با اختلال و قطعی شبکه‌های تلفن همراه در شهرستان‌های جنوبی مواجه شدند.

جنوب کرمان از هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر تشکیل شده است.

برچسب‌ها کرمان جبالبارز جیرفت شرکت ارتباطات سیار ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان جبالبارز جیرفت شرکت ارتباطات سیار ایران کرمان جبالبارز جیرفت شرکت ارتباطات سیار ایران فیبر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ محمد خوانساری اظهار داشت: ایجاد شبکه فیبر نوری با مشارکت شهرداران استان بوشهر به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم شهر‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هدایت، نظارت و تنظیم‌گری دولت انجام می‌شود.   وی افزود: برای ۴۰ شهر استان بوشهر برنامه‌ریزی لازم در ایجاد بزرگراه فیبر نوری انجام شده و تا پایان امسال همه نقاط این استان به شبکه فیبر نوری متصل می‌شود.   خوانساری بیان کرد: در اجرایی شدن طرح شبکه طرح فیبر نوری در شهر بوشهر ۱۰۰ کیلومتر برنامه‌ریزی شده که تاکنون بیش از ۴۰ کیلومتر آن انجام شده است.   وی ادامه داد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پیگیری و پیشبرد طرح فیبر نوری برای هر استان یک معین از میان معاونان خود را مامور کرده که برای استان بوشهر رئیس سازمان فناوری اطلاعات تعیین شده است.   خوانساری اضافه کرد: در استان بوشهر ۲ اپراتور "صبانت" و "ایرانسل" مسئولیت حفاری برای فیبر، تجهیز کارگاه، نصب تجهیزات و ارائه خدمات به مردم، خانواده‌ها و کسب‌وکار‌ها را بر عهده دارند.   وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری‌های این حوزه را بخش خصوصی انجام داده و دولت وظیفه قاعده‌مندسازی و تنظیم‌گری، دادن مجوز‌ها و پروانه‌ها به شرکت‌های دارای شرایط است که مشغول اجرای طرح در شهر هستند.   رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: اولویت نخست در فیبر نوری، مناطق دارای جمعیت ثابت است و برای مناطق گردشگری تقویت شبکه تلفن همراه در اولویت است.   خوانساری ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه زیرساخت‌های شبکه فیبر نوری است.   رئیس سازمان فناوری اطلاعات یادآور شد: این مهم سبب توسعه کسب وکار‌ها با اینترنت پرسرعت و تسریع در دسترسی به خدمات دولت خواهد شد.    

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۵ شهر استان سمنان
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر استان سمنان
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی