Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:21:29 GMT

جان باختن یک زندانی به علت ایست قلبی در همدان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۶۰۳

جان باختن یک زندانی به علت ایست قلبی در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن خانجانی ضمن رد هرگونه درگیری مسلحانه در زندان همدان طی شب گذشته اعلام کرد: با تأیید سازمان پزشکی قانونی همدان فرد یاد شده احتمالاً بر اثر هیجانات ناشی از درگیری شب گذشته، دچار ایست قلبی شده است.

دادستان همدان همچنین تاکید کرد: با هوشیاری و اقدام به موقع نیروهای امنیتی و انتظامی، هیچ فراری از زندان اتفاق نیفتاده و شرایط در کنترل کامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4888509

منبع: مهر

کلیدواژه: زندان زندانی ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان شهرکرد سال جهش تولید ماسک طبی سیلاب طرح غربالگری ضدعفونی بارش باران نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بر اثر رعد و برق و برخورد صاعقه یک چوپان در منطقه کرفس از توابع شهرستان درگزین جان خود را از دست داد.

فرشاد عبدالملکی افزود: عصر یکشنبه چوپان ۱۹ ساله در ارتفاعات اژدرآباد شهر کرفس مشغول به چرای گوسفندان بود که صاعقه به او برخورد کرد.

او همچنین گفت: یکی از همراهان که از دور شاهد این صحنه بود، پس از حضور در کنار این چوپان به فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ تماس حاصل کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: این گزارش ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه روز گذشته به فوریت‌های پزشکی اعلام شد و گروهی از افراد مستقر در پایگاه کرفس به محل حادثه اعزام و پس از ۴۰ دقیقه پیاده روی تا رسیدن به محل حادثه، با جسد سوخته چوپان نوجوان مواجه شدند که از ناحیه پیشانی و صورت دچار سوختگی شدید شده بود.

جسد این فرد به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

اداره‌کل هواشناسی استان همدان، برای امروز هم، بارش رگبار باران و رعد و برق در برخی از مناطق استان پیش بینی کرده است.

دیگر خبرها

  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه