Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز با صدور جوابیه‌ای به انتشار کلیپی در فضای مجازی تحت عنوان "حضور میهمانان نوروزی در مدرسه" واکنش نشان داد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی تحت عنوان "حضور میهمانان نوروزی در مدرسه" آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز جوابیه ای منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز در این جوابیه آمده است: به دنبال انتشار این کلیپ در فضای مجازی، آموزش و پرورش ناحیه 3 ضمن تشکیل کمیته ویژه، این مورد را بررسی کرد که نتایج ذیل حاصل شد: 

پیرو مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس، آموزش و پرورش خوزستان هیچ گونه خدماتی به میهمانان نوروزی ارائه نمی دهد. در ضمن سامانه متمرکز اسکان نوروزی توسط وزارت بسته شده است و امکان اسکان میهمانان نوروزی وجود ندارد.

بر اساس بررسی های به عمل آمده تمام اتومبیل‌های نشان داده شده در تصویر متعلق به افراد بومی اهواز و از اقوام خدمتگزار مدرسه هستند.پس از بررسی دقیق مشخص شد که هیچ‌کدام ازاین خودروها متعلق به استان قم نبوده و خودروهای پارک شده در آن آموزشگاه، متعلق به بستگان نگهبان آن آموزشگاه بوده که جهت دید و بازدید نوروزی به آن آموزشگاه رفته بودند و همگی در اهواز سکونت دارند که بابت این حضور نیز تذکرات لازم داده شد.

گزارش| مدرسه خانه اول دانش‌آموزان؛ تعطیلات کرونایی به معنای تعطیل شدن تحصیل نیست30 درصد مدارس به آموزش مجازی دسترسی ندارندفعلا اجازه دایر‌کردن مدارس را نداریم/ بازگشایی مدارس با تأخیر باشد پنجشنبه و جمعه کلاس درس داریم

پیش از این به کلیه مدارس دولتی و غیردولتی  تذکرات لازم مبنی بر عدم پذیرش مهمانان نوروزی داده شد که تمام مدارس ملزم به رعایت آن هستند.کلیه مدارس دولتی و غیر دولتی هر روز به صورت مستقیم و غیر مستقیم مورد بازدید و بررسی قرار می‌گیرد و تاکنون موردی ازپذیرش میهمان نوروزی دراین آموزشگاه و هیچ آموزشگاهی مشاهده نشده است.

آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز ضمن تکذیب این خبر به همشهریان عزیز اطمینان می‌دهد که آموزش و پرورش استان خوزستان دوشادوش مدافعان جبهه سلامت تا شکست و ریشه کنی ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برخی از افراد در شبکه‌های مجازی صرفا بر اساس حدس و گمان یا برای انتشار اخبار کذب اقدام به انتشار شایعات می‌کنند که این موضوع در ایامی که جامعه نیاز به آرامش روحی و روانی دارد می‌تواند ذهن مردم را مشوش کند. بر همین اساس مسئولان امر از مردم خواسته‌اند صرفا به رسانه‌های معتبر و شناسنامه دار مراجعه کنند.

انتهای پیام/341/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش و پرورش ناحیه میهمانان نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حمید طریق حسینی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مدارس گرمسار، بیان کرد: ۲۸ هزار نفر که در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش قبول شدند، در مدارس ابتدایی سراسر کشور به کار گیری می‌شوند.

وی کیفیت بخشی به فرآیند آموزشی و پرورشی را هدف این اقدام دانست و تاکید کرد: تأمین نیروی انسانی یکی از راهبردهای وزارتخانه در این زمینه است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش همچنین گفت: در تحولی دیگر برای ساخت یک هزار اتاق ورزش تخصصی در مدارس دوره اول ابتدایی برنامه ریزی شده است.

حسینی با بیان اینکه تقویت سلامت و افزایش سواد حرکتی دانش آموزان هدف و محور اصلی این طرح است، تاکید کرد: طرح‌های استعدادیابی و مهارت آموزی ورزشی نیز در این قالب در مدارس کشور اجرایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند
  • سرانجام معلم بلاگرها چه شد؟