Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@19:02:15 GMT

۸۳۸ قربانی ویروس کرونا در اسپانیا، در ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۶۳۳

۸۳۸ قربانی ویروس کرونا در اسپانیا، در ۲۴ ساعت گذشته

رویداد۲۴ ‌شمار جان‌باختگان ابتلا به ویروس «کرونا»‌ در اسپانیا امروز -‌یکشنبه- بار دیگر رکورد زد. وزارت سلامت اسپانیا اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۳۸ تن در پی ابتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند که مجموع آمار را به شش هزار و ۵۲۸ تن می‌رساند.

این در حالی است که اسپانیا همچنان اقدام‌های پیشگیرانه را برای جلوگیری از شویع هرچه بیشتر کرونا ویروس سفت و سخت‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن‌که روز گذشته اعلام شد که شمار مبتلایان از ظرفیت رسمی بیمارستان‌های این کشور فراتر رفت، بسیاری نگران فروپاشی نظام سلامتی این کشور هستند.

اسپانیا بیش از دو هفته است که قرنطینه سراسری اعلام کرده است.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، گروه تئاتر «آئین مردم» متشکل از هنرمندان با تجربه تئاتر خوزستان، نمایشی را با عنوان «واپسین نفس» و با موضوع ایثار کادر سلامت در بحران کرونا تهیه و تولید کردند که پس از ارزیابی بیش از ۲۴۰ اثر نمایشی توسط کارشناسان و داوران هنرهای نمایشی به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت.

نمایش خیابانی «واپسین نفس» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار از معدود آثار نمایشی در سطح کشور است که روایتگر ایثار و ایستادگی کادر درمان و پرستاران فداکار در بحران کرونا را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

گروه اجرایی پس از تمرینات مستمر در شرایط سخت برای اجرا در این جشنواره ملی آماده می‌شوند تا به عنوان تنها اثر نمایشی از اهواز در بخش خیابانی این رویداد حضوری فعال داشته باشند.

گروه تئاتر «آئین مردم» نخستین نمایش خیابانی را با موضوع ایثار کادر درمان در فراگیری کرونا در بیمارستان‌های اهواز و شهدای مدافع سلامت به اجرا رسانده است.

گروه تئاتر «آئین مردم» به عنوان فعال‌ترین گروه نمایشی خوزستان بیشترین حجم شرکت در جشنواره‌ها و رویدادهای تئاتر را در کارنامه دارد و پیش از این در دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر عنوان اثر برگزیده را در بخش ویژه غزه کسب کرده است.

جشنواره سراسری تئاتر ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با حضور گروه‌های نمایشی از ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان برگزار می‌شود.

کد خبر 6082508

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • کیفیت هوای ۶ منطقه مشهد «پاک» است
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد