Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@12:14:38 GMT

ترمینال‌اتوبوسرانی غرب‌تهران تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۶۳۸

ترمینال اتوبوسرانی غرب تهران تعطیل شدمدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از تعطیلی ترمینال غرب تهران خبر داد و افزود: این تعطیلی بدون هماهنگی با این سازمان صورت گرفته است. ناطقان: «داریوش باقرجوان» در گفت وگویی، از تعطیلی ترمینال غرب (پارک سوار آزادی تهران) از سوی کلانتری میدان آزادی و بدون هماهنگی با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حالی که مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، محدود شدن سفرها و نه توقف کامل آنها را مد نظر داشته، کلانتری میدان آزادی با ارائه نامه‌ای به مدیر ترمینال غرب (پایانه مسافری آزادی تهران) خواستار توقف همه سفرها و تعطیلی پایانه شده است.

به گفته این مقام مسوول، برخی مسافرانی که نه هزینه سفر با هواپیما را دارند و نه خودروی شخصی، در تهران بدون جا و مکان مانده و امکان بازگشت به شهر محل سکونت خود را ندارند، در ترمینال آزادی گرفتار شده اند.

وی با بیان اینکه ترمینال‌های جنوب، شرق و بیهقی باز هستند، گفت: به زودی ترمینال غرب نیز بازگشایی می شود چرا که ما با بسته شدن ترمینالها مخالفیم، هرچند که سازمان راهداری نیز بر محدود شدن فعالیت پایانه‌ها و صرفا انجام سفرهای اضطراری تأکید دارد.

باقرجوان با اشاره به اینکه برای انجام سفرهای اضطراری، حمل و نقل عمومی ارجحیت دارد، از ورود استانداری تهران به موضوع تعطیلی ترمینال‌های مسافربری عمومی خبر داد. منبع: عصر ایران برچسب ها: ترممینال اتوبوسرانی ، غرب تهران ، تعطیل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: غرب تهران تعطیل ترمینال غرب غرب تهران حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت

مدتی است شرکت فروسیلیس ملایر در استان همدان تعطیل شده است و این تعطیلی منجر به بیکار شدن کارکنان و کارگران شده و آنها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
باسلام، تعطیلی شرکت‌های فروسیلیس ملایر در استان همدان از اول اردیبهشت ۱۴۰۳ موجب بیکار شدن هزار کارگر در اول سال شده است خواهش میکنم مشکل کارکنان و کارگران این شرکت‌ها را پیگیری کنید.

سلام وقت شما بخیر؛ شهرک صنعتی امام رضا (ع) که بیش از ۱۰۰۰ کارگر دارد به دلیل گران شدن تعرفه برق بیش از یک هفته است که تعطیل شده و کارگران بیکار شده اند خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه
  • بازگشایی ترمینال سرخه حصار دغدغه ساکنان شرق پایتخت شد