Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:15:59 GMT

پیوستن پدر شهید به فزندان شهیدش

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۶۷۲

پیوستن پدر شهید به فزندان شهیدش

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرحوم حاج احمد رفیعیان پدر شهیدان محمدحسین و محمدحسن رفیعیان از شهدای شهرستان استهبان در سن ۹۶ سالگی به دلیل کهولت سن و ایست قلبی در بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان دار فانی را وداع گفت.

پیکر آن مرحوم در این شهرستان تشییع و در گلزار مطهر شهدا در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیدان محمدحسین و مجمدحسن رفیعیان به ترتیب ۲۳ آذرماه سال ۱۳۶۱ و ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۶۶ در مناطق شرهانی و ملخ خور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا و ایثارگران شهادت پدر شهید گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان

سرهنگ حسین اکبرپور فرمانده انتظامی استهبان اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از اراضی ملی در بخش رونیز روستای «ماهفرخان» شهرستان استهبان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی و با همکاری عوامل اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین خواران رهاسازی کردند.

فرمانده انتظامی استهبان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را برابر نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ اکبرپور بر همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی برای مقابله با هرگونه زمین‌خواری، قاچاق و فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی تاکید و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • جانباز رودسری به همرزمان شهیدش پیوست
  • مادر شهیدان رادی مهمان فرزندان شهیدش شد
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند