Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وزیر راه و شهرسازی در صفحه اینیستاگرام خود از ساخت و تحویل فوری بیمارستان‌های نیمه تمام در سراسر کشور خبر داد.
به گزارش خرداد ،محمد اسلامی امروز یکشنبه دهم فروردین در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یکی از ماموریت‌های وزارت راه و شهرسازی، ساخت بناها و تاسیسات دولتی و عمومی و به ویژه ساخت مراکز بهداشتی و درمانی دوشادوش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا، تلاش وزارت راه و شهرسازی برنامه ریزی برای ساخت و تحویل پروژه‌های بیمارستانی با سرعت بیشتر است.
وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: اخیرا با همین استراتژی بیمارستان بزرگ ٢٣٥ تختی سقز تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان شد تا نسبت به تجهیز و بهره برداری در این شرایط حساس اقدام شود.
وزیر راه در این پست اینستاگرامی نوشت: وزارت راه با تمام قوا در هفته‌های پیش‌رو برای اتمام بیمارستان‌ها و در اختیار گذاشتن آنها تلاش می‌کند.
اسلامی افزود: از شهروندان می‌خواهیم در خانه بمانند سفر نکنند و حتی از سفرهای غیرضروری داخل شهری پرهیز کنند تا بتوانیم سریع تر بر این ویروس فائق آییم.
  
برچسب ها: محمد اسلامی ، وزیر راه ، بیمارستان‌

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمد اسلامی وزیر راه بیمارستان راه و شهرسازی وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت‌دهی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری شیراز

افسانه خواست خدایی در حاشیه جلسه این هفته کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر شیراز که به میزبانی شهرداری منطقه ۵ برگزار شد، گفت: در سال جاری اولویت با پروژه‌های است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

او با بیان اینکه شورای شهر پذیرایی طرح‌های مردم و تعامل با شهروندان است تا پاسخگویی نیاز‌ها باشد، افزود: در پروژه‌های سال جاری تکمیل طرح‌های نیمه تمام در دستور عملیاتی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز تاکید کرد: هر آنچه از پروژه‌های سال قبل باقی مانده، در سال جاری به‌عنوان اولویت در مسیر تکمیل قرار خواهد گرفت.

ناظر شورا در شهرداری منطقه ۵ با اشاره به اینکه پارک‌های بزرگی در سطح این منطقه مهم از کلانشهرشیراز وجود دارد که نیازمند به‌روزرسانی است، افزود: متاسفانه در سنوات گذشته به تاسیسات و نگه‌داری این پارک‌ها توجهی نشده است، در حالی که نگهداری و حفظ سرمایه‌های شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او با بیان اینکه در سطح منطقه ۵ چندین پارک و مجموعه در حال به‌روزرسانی است، تصریح کرد: عملیات بهسازی پارک تفریحات سالم ابوذر غفاری در یکی از مناطق کم برخودار شهر شیراز درحال اجرا است.

خواست خدایی در بخش دیگری از گزارش عملکرد منطقه ۵ گفت: احداث سرای محله و سالن مطالعه در بلوار گرفتار به‌زودی به مرحله افتتاح خواهد رسید و نکته قابل توجه درباره این پروژه این است که با سرعت قابل توجهی مراحل تکمیل و آماده‌سازی را طی کرده است.

او با اشاره به پارک شهدا به‌عنوان فضایی که در سنوات گذشته کمتر به آن پرداخته شده است، بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه شاهد ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در سطح منطقه ۵ خواهیم بود.

احداث پل‌های هوایی در سطح منطقه از جمله در بلوار احمدبن موسی برای تردد ایمن شهروندان از دیگر پروژه‌های مورد نیاز منطقه است که خواست خدایی به آن پرداخت و گفت: انجام ۴ پروژه لوله‌گذاری و جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در جهت جلوگیری از ابگرفتگی در سطح منطقه ۵ به‌عنوان پروژه‌های زیرساختی در دست اجرا در این منطقه است.

او همچنین گفت: منطقه ۵ شهرداری شیراز با دارا بودن چندین مجموعه بزرگ به‌عنوان قطب ورزشی کلانشهر شیراز شناخته خواهد شد. احداث این مجموعه‌ها براساس نیاز ورزشکاران و جوانان منطقه و شهر شیراز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

خواست خدایی گفت: بودجه سال جاری نسبت به سال ۱۴۰۲ تقریبا دو نیم برابر شده است که این اتفاق بزرگی است.

ناظر شورا در سطح منطقه ۵ درباره عملکرد حوزه فضای سبز منطقه افزود: شاهد رشد مساحت فضای سبز نسبت به دو تا سه سال گذشته هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲
  • اولویت‌دهی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری شیراز
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد