Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: از ابتدای اسفندماه تا هفته اول فرودین، ۱۰۹۶ پرونده برای متخلفان توسط تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

علیرضا حسن پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه ۹۸ تا ۷ فروردین سالجاری، ۲۴۲ تیم بازرسی توسط تعزیرات همدان تشکیل و ۱۰۹۶ فقره بازرسی در سطح استان انجام دادند که از این تعداد ۶۷۹ مورد مربوط به طرح کرونا و ۶۰۵ فقره مربوط به طرح ویژه نوروزی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی بازرسی های انجام شده ۳۸۷ پرونده برای متخلفان تشکیل و یک میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال جزای نقدی برای محکومان درنظر گرفته شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: تعداد ۱۶۵ هزار عدد دستکش یکبار مصرف و ۶۶۵ عدد ماسک کشف شده که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دادیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه مردم همدان احساس مسئولیت زیادی نسبت به معرفی متخلفان داشته و همکاری خوبی با تعزیرات دارند به طوری که در بسیاری از موارد با ارائه آدرس دقیق و حتی شماره تلفن، اقدام به معرفی متخلفان می کنند.

حسن پور یادآور شد: به نوبه خود از این احساس مسئولیتی که در بین مردم فهیم همدان نسبت به ارائه آمار متخلفان و همچنین کنترل کرونا ویروس در جهت کاهش میزان مبتلایان وجود دارد، تشکر می کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کروناویروس تعزيرات حكومتي تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب در تعمیر پکیج و رادیاتور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده تخلف تعمیرکار پکیج ورادیاتور پیرامون تقلب در اجرای کار به ارزش ۱۸۵ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی ساری رسیدگی شد.

میثم روحی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و متهم را علاوه برپرداخت ۱۸۵ میلیون ریال جبران خسارت شاکی به پرداخت یک میلیاردو ۸۵۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

او گفت: بازرسان سازمان صمت با شکایت شاکی خصوصی پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • تقلب در تعمیر پکیج و رادیاتور
  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • تلخ شدن کام قاچاقچی بادام
  • توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق