Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر ابطال سهمیه انسولین بیماران دیابتی را تکذیب کرد و گفت: تغییری در سهمیه داروئی بیمارن پرونده‌ای از جمله بیماران دیابتی صورت نگرفته است.

به گزارش ایسنا، شهرام غفاری اظهار کرد: بیماران دیابتی همچون سایر بیماران دارای پرونده می‌تواند داروهای مورد نیاز خود را مطابق با روال معمول و بدون هیچ محدودیتی از جانب سازمان تأمین اجتماعی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفاری افزود: علاوه بر این با توجه به شیوع بیماری covid۱۹ اعتبار پرونده های بیماران دیابتی تا پایان سال ۹۹ و اعتبار دیگر پرونده‌های دارویی بدون نیاز به مراجعه حضوری بیماران به مدت دو ماه تمدید شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، وی تأکید کرد: داروخانه‌های طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی داروهای مورد نیاز بیماران دیابتی را همچون گذشته به آنان ارائه می‌دهند و با تأکیدات انجام شده بروز اخلال در سامانه مربوطه نیز به حداقل رسیده و در صورت بروز مشکل در حداقل زمان نسبت به رفع مشکل اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بیماران دیابتی سازمان تأمین اجتماعی بیماران دیابتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرف ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شاخص سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، اکبر ایازی با اشاره به اقدامات این سازمان درحوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اظهار داشت: اقدامات ما در این سازمان بر مبنای مشارکت و نشاط اجتماعی بوده است که راه اندازی ساختمان نشاط، سالن ورزشی امیرکبیر، راه اندازی مرکز پیشگیری از آسیب های اجتماعی، راه اندازی مرکز شهرکردشناسی، راه اندازی دبیرخانه نمد، افتتاح پیست دوچرخه سواری و افتتاح تنیس خاکی بانوان از پروژه های شاخص این سازمان در سال گذشته بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: برای اجرای این پروژه های شاخص سازمان ۳۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: همچنین امسال اجرای ۵٠عنوان برنامه متنوع در هفته شهرکرد با همکاری نهادها و سازمان‌ها پیش‌بینی شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894928

دیگر خبرها

  • بیماری هموفیلی قابل کنترل است
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳
  • دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳
  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال 1403
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • صرف ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شاخص سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد