Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:55:41 GMT

دوخت روزانه بیش از ۱۰۰۰ ماسک در مهریز

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۷۸۴

دوخت روزانه بیش از ۱۰۰۰ ماسک در مهریز

سمیه اسلامی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه خواهران بسیجی مهریز با شیوع کرونا به میدان آمده‌اند و در حال خدمت رسانی به مردم هستند، اظهار داشت: خواهران بسیجی روزانه هزار عدد ماسک در این شهرستان تولید می‌کنند.

وی عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، خواهران بسیجی مهریز در قالب یک گروه ۴۰ نفره با عنوان گروه جهادی کوثر سازماندهی شدند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، فرمانداری و کمک‌های ستاد مردمی شهرستان مهریز به دوخت ماسک مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی نیا بیان کرد: هم اکنون روزانه بیش از ۹۰۰ تا هزار عدد ماسک توسط این گروه تولید و به ارگان‌های مربوطه تحویل داده می‌شود.

مسئول گروه جهادی کوثر شهرستان مهریز یادآور شد: خواهران گروه جهادی کوثر به صورت آتش به اختیار و بدون هیچ‌گونه چشمداشت در راه رضای خدا و خدمت رسانی به مردم مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 4888537

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد ویروس کرونا شهرستان مهریز ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان شهرکرد سال جهش تولید ماسک طبی سیلاب طرح غربالگری ضدعفونی بارش باران نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز دوم پروژه توسعه بیمارستان کوثر بروجرد آغاز خواهد شد

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: به‌زودی اجرای فاز دوم پروژه طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان آغاز خواهد شد.

عباس گودرزی در گفت‌‎وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: یکی از اولویت‌هایی که برای خدمت به جامعه بازنشستگان و کارگران در نظر گرفته شد، توسعه زیرساخت‌های درمانی شهرستان بروجرد بود.

وی بیان کرد: در گذشته، بیمارستان کوثر با مساحتی حدود ۶۰۰۰ مترمربع استانداردهای درمانی را نداشت. با پیگیری‌های مستمر و مساعدت سازمان تأمین اجتماعی‌، این پروژه با سه برابر ظرفیت و ایجاد استانداردهای درمانی شروع شد. اکنون پروژه ۱۰۰ درصد تکمیل و تجهیز شده است و در روزهای آینده با حضور مسؤولان ملی به بهره‌برداری می‌رسد.

گودرزی ادامه داد: این پروژه برای افزایش ظرفیت درمان شهرستان و تسهیل امور درمانی بازنشستگان و کارگران نقش به‌سزایی خواهد داشت.

وی افزود: هم‌زمان با افتتاح، فاز دوم پروژه آغاز خواهد شد و نوسازی و مقاوم‌سازی ساختمان قبلی بیمارستان با هماهنگی انجام‌شده کارش آغاز خواهد شد. این اقدام در راستای افزایش سرانه درمانی بروجرد نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی
  • رژیم اسرائیل مانند ناتو در افغانستان شکست می‌خورد
  • فاز دوم پروژه توسعه بیمارستان کوثر بروجرد آغاز خواهد شد
  • بدرقه پیکر بسیجی مدافع امنیت در شهرستان زهک
  • عملکرد گروه‌های جهادی نباید تنها در کارهای فیزیکی خلاصه شود
  • الویت گروه‌های جهادی ترویج تفکر جهادی در جامعه است
  • پلمب ۲۸۰ حلقه چاه غیرمجاز در تفت و مهریز/از هدر رفت ۲ میلیون مترمکعب آب جلوگیری شد