Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@01:09:01 GMT

تاکید وزارت کشور بر تعطیلی مراکز تفریحی شهری و روستایی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۷۹۲

تاکید وزارت کشور بر تعطیلی مراکز تفریحی شهری و روستایی

آفتاب‌‌نیوز :

در بخشنامه مهدی جمالی نژاد با اشاره به تاکیدات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و بخشنامه های قبلی وزارت کشور مبنی بر هماهنگ کردن تعطیلی پارک ها و بوستان های شهری از استانداران خواسته شده با قید فوریت تدابیر و اقدامات لازم و موثر جهت تعطیلی بوستان ها، مراکز تفریحی و فراغتی، مناطق گردشگری ساحلی و تفرجگاه های شهرها و روستاهای تابعه استان و جلوگیری از هرگونه تجمع و حضور شهروندان در این مرکز با هدف پیشگیری هدف پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کووید ۱۹ و قطع زنجیره انتقال بیماری تا پایان اجرای طرح بخصوص روز سیزدهم فروردین، روز طبیعت، انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روز یکشنبه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در این بخشنامه بر بهره گیری از تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی و تبلیغی، بخصوص شبکه های استانی صدا و سیما، رسانه های محلی و امکانات تبلیغات شهری به منطور همکاری حداکثری شهروندان در این موضوع تاکید شده است.

در این بخشنامه با تاکید بر اینکه در این مدت هیچگونه خدماتی توسط غرفه ها و سایر مراکز موجود در پارک ها و بوستانها ارایه نخواهد شد، بر استفاده از اکیپ های انضباط شهری، نیروی انتظامی و نیروهای سد معبر شهرداری به منظور جلوگیری از حضور دست فروش ها در داخل پارک ها و اطراف تاکید شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزارت کشور مراکز تفریحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مهدی نوبانی افزود: آکواریوم، شهربازی، چرخ و فلک، مجتمع سرگ سورو، ساختمان مشارکت ۱۸ واحدی و محل اسکان مهمانان نوروزی از طرح‌هایی است که هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
وی گفت: اعتبار این طرح‌ها بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است و تلاش بر آن است همه طرح‌ها در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید؛ نشست هم اندیشی ساخت شهر‌های جدید ساحلی در هرمزگان
شهردار بندرعباس افزود: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های خدماتی و عمرانی از مهمترین اهداف شهرداری بندرعباس است.

دیگر خبرها

  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • تاکید بر اولویتی به نام سلامت روان
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • مراکز نوآوری و کارآفرینی دسته بندی می‌شوند
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد
  • وزارت کشور و شهرداری تهران، صلاحیت یکدیگر را برای واردات واگن مترو قبول ندارند / سفارشی که ۷سال پیش به چینی ها داده شده، بلاتکلیف است