Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:01:25 GMT

کشف بیش از 289 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در 24 ساعت

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۸۰۷

کشف بیش از 289 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در 24 ساعت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از 289 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در سراسر کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در حاشیه جلسه قرارگاه نوروزی امین پلیس امنیت اقتصادی پلیس اظهار داشت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح کشور، همچنان رصد اطلاعاتی مبدأ و مقصد کالاهای بهداشتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی و به صورت نامحسوس، انبارها و مراکز متخلف پخش کالاهای بهداشتی را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی از انبارهای مورد نظر کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: مأموران در بازرسی از انبارها بیش از 204 هزار عدد انواع ماسک و دستکش، 54 هزار و 572 لیتر انواع مواد ضد عفونی کننده و 30 هزارو 525 تیوپ انواع ژل ضد عفونی کشف کردند.

به گفته سردار مقیمی، در این رابطه از 1036 باب انبار و داروخانه بازدید و 77 باب از مراکز متخلف توزیع تجهیزات بهداشتی نیز پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به دانشگاه های علوم پزشکی در استان ها تحویل شد گفت: در این رابطه، 49 محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: رسالت پلیس امنیت اقتصادی پیش بینی، پیشگیری و کنترل اخلال و تنش در نظام اقتصادی بوده و نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام سال "جهش تولید" انگیزه این پلیس را برای حمایت از تولید که پایه های اقتصاد کشور است را از طریق مبارزه با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز مضاعف کرده است که ان شاء الله با اقدام قاطع و موثر خود شاهد تأثیر مثبت آن بر زندگی مردم خواهیم بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم که کمک بسیار شایانی در شناسایی و کشف اقلام و تجهیزات بهداشتی مورد نیاز این روز های مردم را به پلیس داشتند گفت: با عنایت به اینکه پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور در حال رصد و پیگیری اخبار و اطلاعات اعلامی شهروندان عزیز در این خصوص هستند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی، آن را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس ناجا کشف امنیت پلیس امنیت اقتصادی تجهیزات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت قاچاق توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ غلامرضا برزگر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 
وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق