Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی  معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که پنج هزار تخت بیمارستانی برای مداوای بیماران احتمالی در استان، آماده است، اظهار کرد: تا به امروز 618 مورد بستری مبتلا به کرونا در استان داریم و بخش اعظمی از ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان برای روزهای احتمالی بحرانی، آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیار راستگو در ارتباط تصویری با معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با معاونان سیاسی و امنیتی استانداری‌های سراسر کشور، از تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تمام شهرهای استان خبر داد و گفت: بیش از 1500 نفر به صورت شبانه روزی در اجرای این طرح مشارکت دارند.

وی با اشاره به اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی در تمامی شهرستان‌های استان گفت: اکثر مردم استان همکاری خوبی با دستگاه‌های مسئول برای جلوگیری از شیوع گسترده کرونا دارند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از دو روز پیش و به صورت شبانه روزی در 83 نقطه استان در حال اجراست.

راستگو ادامه داد: به 35 هزار خودرو توسط پلیس تا صبح امروز، تذکر داده شده و با رانندگان متخلف و بی توجه به توصیه‌ها، متناسب با قوانین برخورد شده و علاوه بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، دستور توقیف خودروی آن‌ها به مدت یک ماه صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی در ادامه از همکاری نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج برای مشارکت در طرح‌های مقابله با کرونا در استان قدردانی کرد و افزود: چهار بیمارستان نظامی در استان و یک نقاهتگاه جدیدالاحداث ارتش جمهوری اسلامی در تبریز به ظرفیت 400 تخت نیز آماده پذیرش و مداوای بیماران احتمالی در صورت افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود

رضا یعقوبی گفت: علی رغم پیش بینی و اقدامات صورت گرفته شاهد ورود حجم بالای آب به شهر هستیم  که این موضوع بایستی در زمان مناسب بررسی شود، اما در حال حاضر بایستی تدابیر لازم برای رفع بحران آب گرفتگی معابر با اقدام جهادی کلیه دستگاه‌های خدمت رسان با همکاری شهروندان انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند تاکید کرد: دستور بررسی چرایی به وجود آمدن وضعیت موجود نیز صادر شده و به طور قطع در صورت اثبات اهمال صورت گرفته، مسئولین مربوطه در مقابل به دستگاه قضایی پاسخگو خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری