Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@11:31:20 GMT

برگزاری کارگاه های آموزشی مقابله با ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۸۳۹

برگزاری کارگاه های آموزشی مقابله با ویروس کرونا

خسروی با اشاره به محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد در گند زدایی از محلات، گفت: با همکاری دفتر تسهیلگری پشت بازار برنامه های ویژه مقابله با ویروس کرونا در دو محله پشت بازار ودرب دلاکان برگزار می شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری پشت بازار مسجد دولتشاهی خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود:امروز به همت فعالان مسجد، مسجد دولتشاهی به عنوان پایگاهی در حوزه بهداشت و درمان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« امیرحسین خسروی» با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک در مسجد، افزود: با حمایت خیر سازنده مسجد، 20 چرخ خیاطی و دو مورد چرخ خیاطی دور دوز تهیه و در حسینیه مسجد کارگاه تولید ماسک راه اندازی شده است.

وی از برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری از ویروس کرونا با محوریت کانون فرهنگی هنری پشت بازار برای اهالی دو محله پشت بازار و درب دلاکان خبرداد و افزود: این دوره های آموزشی به همت دفتر تسهیلگری  پشت بازار و گل سفید و با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد پشت بازار برگزار شده است.

 

 خسروی افزود: همچنین دوره های آموزشی توجیه سازی دانش آموزان مدرسه شهید قربانی نسب به کرونا قبل از شیوع این ویروس در شهر خرم آباد، برگزار شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری پشت بازار خرم آباد، اذعان داشت: همچنین غرفه آموزشی کرونا به همت دفتر تسهیلگری پشت بازار و گل سفید و کانون فرهنگی هنری مسجد برای اهالی دو محله پشت بازار و گل سفید برگزار شده است.

 

 

وی با تشکر از همکاری مدیر دفتر تسهیلگری پشت بازار و گل سفید با کانون فرهنگی هنری مساجد برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محلات پشت بازار و درب دلاکان، گفت: تاکنون با همکاری این دفتر مقادیرزیادی الکل طبی تهیه و در بین اهالی دو محله پشت بازار و درب دلاکان توزیع شده است.

 

 

خسروی افزود: هچنین تاکنون کار ضدعفونی مستمر محله پشت بازار و محله درب دلاکان با همت کانون فرهنگی هنری مسجد و دفتر تسهیلگری پشت بازار و گل سفید برگزار می شود.

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری پشت بازار خرم آباد، اظهار کرد: برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد و دفتر تسهیاگری محله تا پایان شکست ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

 

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا دوره آموزشی کانون فرهنگی هنری مسجد ویروس کرونا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد