Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:37:13 GMT

هشدار درباره فروپاشی اقتصاد رژیم صهیونیستی به سبب کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۸۵۶

هشدار درباره فروپاشی اقتصاد رژیم صهیونیستی به سبب کرونا

یک رسانه اسرائیلی درباره فروپاشی و از هم گسستگی اقتصاد رژیم اشغالگر قدس به سبب پیامدهای ناشی از شیوع روزافزون ویروس کرونا هشدار داد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه هاآرتص امروز یکشنبه با هشدار درباره پیامدهای اقتصادی خطرناکی که ممکن است تحمیل منع آمد و شد و قرنطینه در مناطق اشغالی باعث شود، فروپاشی مالی و از هم گسستگی وضعیت اقتصادی این رژیم را پیش بینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه افزود دولت موقت اسرائیل به ریاست بنیامین نتانیاهو،تقریبا هر روز محدودیتهای جدیدی را بر ساکنان اسرائیل(مناطق اشغالی) تحمیل می کند و در اواخر هفته هم از اقدامات سختگیرانه بیشتری خبر داد که خروج از منازل را فقط برای اهداف حیاتی و حساس منحصر می کند.

این رسانه بستن کامل مناطق اشغالی و منع آمد و شد را در صورتی که به مدت پنج هفته پیاپی ادامه یابد، منجر به کاهش میانگین 9 درصدی تولید ناخالص داخلی و در صورتی که به مدت 12 هفته ادامه یابد منجر به کاهش 18 درصد تولید دانست.

این رسانه افزود زیان و خسارتهای اقتصادی ناشی از چنین تصمیمی بین 140 تا 280 میلیارد شیکل خواهد بود(هر چهار تا پنج شیکل تقریبا معادل یک دلار است).

هاآرتص ادامه داد همچنان صدها هزار اسرائیلی جدید به دایره بیکاری و فقر اضافه خواهند شد که خطری واقعی برای ثبات اقتصادی اسرائیل تشکیل می دهد.

این روزنامه نوشت بروز فروپاشی مالی در اسرائیل(مناطق اشغالی) مصیبت بزرگی به جا خواهد گذاشت و پیامدهای خطرناکی به همراه خواهد داشت.

هاآرتص افزود وزارت بهداشت اسرائیل باید تعداد تستهای کشف ویروس کرونا را برای تضمین صحت آن و انتشار آمار با شفافیت کامل افزایش دهد.

تا ظهر امروز یکشنبه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مناطق اشغالی به 3865 نفر رسیده که حال 66 نفر از آنها وخیم گزارش شده است، طی همین مدت هم سیزده نفر از مبتلایان مرده‌اند.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اسرائیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اسرائیل ویروس کرونا اسرائیل مناطق اشغالی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ نعیم قاسم: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری النشره لبنان، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در بیروت تاکید کرد که فروپاشی رژیم صهیونیستی و توقف روند وحشی‌گری و ظلم آن تشدید شده و پیروزی فلسطینی‌ها نیز با صبر و جهاد و شهادتشان نزدیک است.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی جز با حمایت دنیای استکبار قادر نیست روی پای خود بایستد، ابراز داشت که دو موضوع است که باعث توقف جنگ غزه می‌شود، موضوع اول آمریکا و انتخابات ریاست جمهوری در این کشور است و نکته دوم حادثه اخیر است که اسرائیل قادر به رویارویی با آن نبود.

معاون سید حسن نصرالله با اشاره به واکنش تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق و جنگ غزه تصریح کرد که طرح آمریکایی خاورمیانه جدید یک بار در سال ۲۰۰۶ در لبنان با شکست مواجه شد و بار دیگر در سوریه این اتفاق افتاد و این سومین بار است که شکست می خورد.

قاسم با اشاره به اینکه حزب الله لبنان در تقابل با رژیم صهیونیستی در جنگ غزه به تمامی اهداف خود دست پیدا کرده است، ۵ هدف اصلی این تقابل را بر شمرده و گفت که پشتیبانی از ساکنان غزه و مشغول کردن دشمن و کوچاندن شهرک‌نشینان صهیونیست و خسارت زدن به دشمن و در نهایت تثبیت قدرت بازدارندگی از جمله اهداف حزب‌الله لبنان بود که با استفاده از کمترین حد از تسلیحات سنتی حزب‌الله به دست آمد و البته در این راه جانفشانی‌های گرانقدری صورت گرفت که در مقابله با خطرات بزرگ پیرامون ما طبیعی است.

کد خبر 6080559

دیگر خبرها

  • ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • آنچه که اسراییل را تا امروز سرپا نگه داشته گنبد رسانه‌ای‌اش است
  • پیش بینی چشم انداز منفی اقتصادی تل آویو بدلیل تنش با ایران
  • رسانه صهیونیست: ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد
  • خم شدن کمر اقتصاد اسرائیل زیر بار جنگ غزه
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ زخمی شدن ۶ صهیونیست
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ ۱۱ صهیونیست زخمی شدند
  • روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • شیخ نعیم قاسم: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است